winchester Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 God kveld, kjære natteravn! Hvordan går det med den filmen av E30 sugisen? ; )
|Ole| Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 God kveld, kjære natteravn! Hvordan går det med den filmen av E30 sugisen? ; ) Eg har ikkje fått leita enda, nettop komt heim fra Rudskogen, skal sjå på det i løpet av dei neste dagene
|Ole| Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 Høres bra ut, veldig spent! Lenge siden eg har sett den men syns å huske att det hørtes veldig formel 1 aktig ut
|Ole| Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 Haha, såpass ja! Sinnsjukt hissig når man kjem opp i sånne tall på sugis...
|Ole| Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Skrevet Juli 13, 2010 Ja, da er det bare å hive seg om å finne den! Eg fant ikkje den på min pc så må høyre med eit par kompiser
|Ole| Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 Har fått festa en del og lakkert frontplata svart Eit før lakk og montering: Etter: Prøve montering av M3 vinge og Facelift bakfanger, syns det kom seg mykje i forold til "araberstyle" Festa MSD Blaster Coil 2 MSD Tenninga er på plass: Catchtanken er på plass men blir nokk justert litt: Pumpene er festa med patent band, blir lagt på ei remse til med band 872cc dysene er komt på plass, må modifisere inngang til bensin bittelitt. Bruker ikkje samme rail som på forrige motor.
Morty999 Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 virker her... tror de bensinpumpene kommer til å bråke greit
|Ole| Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 virker her... tror de bensinpumpene kommer til å bråke greit Har du eit tips til meg ? Har ikkje gjort dette før serru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå