Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Begynne og sige på no gutt.. :)

Hehe, meiner med det? Att det tar for lang tid ? :P

Skrevet

Kjem nokken oppdateringer seinare ikveld, er på jobb no så da blir det verkstad tid i heile kveld :)

Har nettop fått beskjed om att ZF kassa og clutch kjem med KSR gutt Tim Aase i slutten av mnd når dei er ferdig å feriere :)

Skrevet

Blir virkelig KSR-edition det her, hehe :) Selger KSR girkasser også? Nyoverhalt eller var det privatkjøp?

Skal bli morsomt å se denne på veien, begynner å bli helvettes grom nå, Ole :headbang:

Skrevet
Blir virkelig KSR-edition det her, hehe :) Selger KSR girkasser også? Nyoverhalt eller var det privatkjøp?

Skal bli morsomt å se denne på veien, begynner å bli helvettes grom nå, Ole :headbang:

Hehe, eg fekk kassa og clutch med på kjøpet når eg kjøpte motor av dei :)

Såvidt eg veit er ikkje dei forhandler av girkasser nei men dei har vel sine kontakter så skader ikkje å ta kontakt med dei ang det :)

Skrevet

Takker for komentar foresten, eg ser for meg att dette her blir artig å kjøre ja. Blir nokk sprengt nokken differ og stikkakslinger ser eg for meg ;)

Skrevet
Ahaa, skjønna ;) Jau, litt nesten kjøre til Naustdal en gang å se på, hoho \:D/

Hehe, får no sjå om eg får detta til først :)

Skrevet
Hehe, jess, men virker jo som at alt er i sin skjønneste orden ihht. tråden ;)

Får håpe det, sikkert nokken her som har innvendinger på det :P

Skrevet
hehe begynne og sige på betyr vel mere som at det begynner og blir bra vettu Ole.. ;) da har du lært litt bygda slang fra møre.. ;)

Kjekt å høre ;)

Skal huske på det der til seinare anledninger :P

Skrevet

Prøve monterte motor idag, drog den ut att rett etterpå men blei nokken kjappe MOBIL bilder :roll:

i98uqt7eavsgiyuivqn2.jpg

g5gx4oqj3iyn17l9n067.jpg

6670mex5n24cxclfieiu.jpg

2m3hl66yefwhwr5l3yb3.jpg

wl2jc8qw6ybn6p91uga0.jpg

x6006f0giart8f1lr7xb.jpg

Skrevet
Ser riktig bra ut, åssen passet det? :)

Passa heilt greit, har venda litt på turbo i og med att trykk delen stod heilt inntil demper-tårnet. No blir trykk gata litt i veien for olje påfyllings lokket men det går greit, ellers må eg ha meg en ny wg. S2 wg`n peiker for mykje opp så får ikkje "flow" om eg sveise rett i eksos med den.

Må inn på lageret til KSR for å sjå kva som passer best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...