|Ole| Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 Begynne og sige på no gutt.. Hehe, meiner med det? Att det tar for lang tid ?
|Ole| Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Kjem nokken oppdateringer seinare ikveld, er på jobb no så da blir det verkstad tid i heile kveld Har nettop fått beskjed om att ZF kassa og clutch kjem med KSR gutt Tim Aase i slutten av mnd når dei er ferdig å feriere
winchester Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Blir virkelig KSR-edition det her, hehe Selger KSR girkasser også? Nyoverhalt eller var det privatkjøp? Skal bli morsomt å se denne på veien, begynner å bli helvettes grom nå, Ole
|Ole| Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Blir virkelig KSR-edition det her, hehe Selger KSR girkasser også? Nyoverhalt eller var det privatkjøp?Skal bli morsomt å se denne på veien, begynner å bli helvettes grom nå, Ole Hehe, eg fekk kassa og clutch med på kjøpet når eg kjøpte motor av dei Såvidt eg veit er ikkje dei forhandler av girkasser nei men dei har vel sine kontakter så skader ikkje å ta kontakt med dei ang det
|Ole| Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Takker for komentar foresten, eg ser for meg att dette her blir artig å kjøre ja. Blir nokk sprengt nokken differ og stikkakslinger ser eg for meg
winchester Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Ahaa, skjønna Jau, litt nesten kjøre til Naustdal en gang å se på, hoho \:D/
|Ole| Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Ahaa, skjønna Jau, litt nesten kjøre til Naustdal en gang å se på, hoho \:D/ Hehe, får no sjå om eg får detta til først
winchester Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Hehe, jess, men virker jo som at alt er i sin skjønneste orden ihht. tråden
|Ole| Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Hehe, jess, men virker jo som at alt er i sin skjønneste orden ihht. tråden Får håpe det, sikkert nokken her som har innvendinger på det
Kentan-racing.com Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 hehe begynne og sige på betyr vel mere som at det begynner og blir bra vettu Ole.. da har du lært litt bygda slang fra møre..
|Ole| Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 hehe begynne og sige på betyr vel mere som at det begynner og blir bra vettu Ole.. da har du lært litt bygda slang fra møre.. Kjekt å høre Skal huske på det der til seinare anledninger
|Ole| Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Prøve monterte motor idag, drog den ut att rett etterpå men blei nokken kjappe MOBIL bilder
|Ole| Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Ser riktig bra ut, åssen passet det? Passa heilt greit, har venda litt på turbo i og med att trykk delen stod heilt inntil demper-tårnet. No blir trykk gata litt i veien for olje påfyllings lokket men det går greit, ellers må eg ha meg en ny wg. S2 wg`n peiker for mykje opp så får ikkje "flow" om eg sveise rett i eksos med den. Må inn på lageret til KSR for å sjå kva som passer best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå