|Ole| Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 No ligger ZF Kassa og clutchen i bilen min, skal monteres på motor ikveld etter kvilestund, nattevakt er nokke dritt Skal og flytte catchtank og pumper ned i hjulbrønn Bilder og update kjem seinere
|Ole| Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 mmm digg:) can`t wait:) Gjekk dårleg med update idag, Asconaen ville jo streike som du veit Prøver med m20 coil på den imorra tenker eg
|Ole| Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Kjedlig da.. Blir gjort meir imorra håper eg, så lenge eg får starta asconaen igjen da
|Ole| Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Forbanna asconaen har eit merkelig syndrom! Har skifta coil, får gnist etter og ha kinna ei stund, har aldri vert borti att man må lade opp gnist før Starter nesten men vil liksom ikkje heilt....Nokken som har tips? Har sjekka fordeler lokk, plugg kabler, skifta coil, registeret står riktig og fordeler står riktig...
|Ole| Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 blåst topp pakning til tusen ;p Det er den faktisk ikkje, blå røyken kjem pga veldig slææætne ventil tetninger
Vegard-E30 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 eg huske no at den spytta ut olje fra toppen
|Ole| Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 eg huske no at den spytta ut olje fra toppen Topp deksel pkn
|Ole| Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Kan være tenningsmodulen eller hall-giveren... Takker for tips, ser ut til att spolen i fordeler er gåen
|Ole| Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Festa vifte, skifta kamdrev og satt på bakaksling idag Fin fin kveld
|Ole| Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Må legge til att eg fekk god hjelp av Gravstein her på forumet og
|Ole| Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Venter atter engang på clutch, den brukte eg fekk av Kimmit var i dårleg stand så dei bestilte ny til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå