Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Må du reise til bilen å gjere nåke fornuftig ;)

Gikk glipp av masse artig inatt btw :P

Eg er klar over det du :)

Skal gjere nokke fornuftig imorra, idag blei eg bombadert av folk med alkohol plutsleg :P

Skrevet
Hmmm.. Bombardert av folk med alkohol.. og skal gjere nåke fornuftig dagen etter..

Nåke skurrer der Ole! :P

nei trur du ? :P

Skrevet

Endelig fått flytta catchtank og pumper ned i hjulbrønn :)

Føler på meg att det blir litt lettere i forhold til å legge opp ny slange fram til bensin rør osv :)

cdpdmzga2ab6a7vgukuu.jpg

Skrevet

Fekk gjort litt idag og :)

Bytta sete på pasasjer sida, demontert sideskjørt og delvis framskjerm på venstre side. Grunnen til dette er att det skal sveisast rust i nermaste framtid :) Har funne eit rust hål som nermer seg demper tårn, har vert borti sånt før så dette skal fiksast fortast mogleg :)

Tilpassing til hydraulisk håndbrekk er påbegynt, ikkje heilt sikker på korleis den vil stå enda siden eg er litt lang i armene ;)

Imorra skal fører setet skiftast, rust skal pussast vekk osv. Bilde update kjem forhåpentlegvis i løpet av morra kveld/natt :)

Håpar clutchen kjem snart så motor er klar for montering ;)

Grenrør er levert til nabo verkstedet for ein liten omsveis, håper dei får tid til det snart så eg får montert det og for godt ;)

Skrevet

2 dager på seinvakt no så er det ny økt i verkstaden, da skal det komme meir update :)

Skrevet
offentlige bilde og greier. hmm jaja hadde eg vist det skulle eg no gjort meg litt meir flid med sveisinga.

Er ikkje nøye korleis det ser ut så lenge det holder vettu :)

Takker Haugnez ;)

Edit: Dessuten syns ikkje eg det ser så gale ut :)

Skrevet

Motatt varer fra Kimmit idag :)

Gravstein her på forumet var snill å henta for meg :P

8vrpngvz9ayoio5yyx57.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...