Jawn Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Må du reise til bilen å gjere nåke fornuftig Gikk glipp av masse artig inatt btw
|Ole| Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Må du reise til bilen å gjere nåke fornuftig Gikk glipp av masse artig inatt btw Eg er klar over det du Skal gjere nokke fornuftig imorra, idag blei eg bombadert av folk med alkohol plutsleg
Jawn Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Hmmm.. Bombardert av folk med alkohol.. og skal gjere nåke fornuftig dagen etter.. Nåke skurrer der Ole!
|Ole| Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Hmmm.. Bombardert av folk med alkohol.. og skal gjere nåke fornuftig dagen etter..Nåke skurrer der Ole! nei trur du ?
|Ole| Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Endelig fått flytta catchtank og pumper ned i hjulbrønn Føler på meg att det blir litt lettere i forhold til å legge opp ny slange fram til bensin rør osv
birken85 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 om noen dager nå så tar vi oss et skikkelig skippertak ole.. og da skal du sjå at det blir liv i leiren
|Ole| Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Fekk gjort litt idag og Bytta sete på pasasjer sida, demontert sideskjørt og delvis framskjerm på venstre side. Grunnen til dette er att det skal sveisast rust i nermaste framtid Har funne eit rust hål som nermer seg demper tårn, har vert borti sånt før så dette skal fiksast fortast mogleg Tilpassing til hydraulisk håndbrekk er påbegynt, ikkje heilt sikker på korleis den vil stå enda siden eg er litt lang i armene Imorra skal fører setet skiftast, rust skal pussast vekk osv. Bilde update kjem forhåpentlegvis i løpet av morra kveld/natt Håpar clutchen kjem snart så motor er klar for montering Grenrør er levert til nabo verkstedet for ein liten omsveis, håper dei får tid til det snart så eg får montert det og for godt
|Ole| Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 2 dager på seinvakt no så er det ny økt i verkstaden, da skal det komme meir update
|Ole| Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 Litt rust sveising Takker Steffen for det
birken85 Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 Litt rust sveising Takker Steffen for det Føler med deg på en stor indre glede siden dette ble tatt tak i... godt og få vekk driten!
Haugnezen Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 offentlige bilde og greier. hmm jaja hadde eg vist det skulle eg no gjort meg litt meir flid med sveisinga.
|Ole| Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 offentlige bilde og greier. hmm jaja hadde eg vist det skulle eg no gjort meg litt meir flid med sveisinga. Er ikkje nøye korleis det ser ut så lenge det holder vettu Takker Haugnez Edit: Dessuten syns ikkje eg det ser så gale ut
|Ole| Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 Motatt varer fra Kimmit idag Gravstein her på forumet var snill å henta for meg
Gravstein Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 Eg kjente lukta av Silikon lang vei, så då kunne eg ikkje unngå å hente pakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå