|Ole| Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Ja eg er spent på denna Kim, blir spennande. Motor blir satt nedi i løpet av veka
|Ole| Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Ikveld blei motor montert for for denne gang, håpar eg ikkje må ut med den før oppstart no Lakken ser heilt forjæ**** ut men det får berre ver for denne gang Eit par kjedelige bilder må legges ut og
Rayman Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 hehe eg og trodde mye var gjort når motoren var komt på plass, men fy faen så mye dill dall der er alikvell Må filme litt da når den triller ut av garasjen for første gang for egen maskin =D
|Ole| Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 hehe eg og trodde mye var gjort når motoren var komt på plass, men fy faen så mye dill dall der er alikvell Må filme litt da når den triller ut av garasjen for første gang for egen maskin =D Hehe, ja har en heil del igjen Sveise på T4 flensen på grenrør, må i tilegg til det gjenge i eine hullet til bolt. Eksos. Trykk gate TPS brankett til M50 Sveise inn luft temp sensor. Få tak i E36 bakerste del av mellom aksling, den med 4 bolter inn til diff. Legge opp bensin slanger Hydraulisk håndbrekk osv osv. Detta er ting som tar tid sjølv om det ikkje er noko problem
Rayman Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Er litt igjen ja, trur du glømte ein heil del på den lista di og eg
|Ole| Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Er litt igjen ja, trur du glømte ein heil del på den lista di og eg JEPP Garantert
E36Cab1 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Blir en artig sak dette her !! Har vel ikke hørt noe om det blir flere løp på Bringeland i fremtida vel? Hadde vært moro å fått en ordning på faste løp fremover.
|Ole| Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Blir en artig sak dette her !! Har vel ikke hørt noe om det blir flere løp på Bringeland i fremtida vel? Hadde vært moro å fått en ordning på faste løp fremover. Ja får no håpe den ikkje blir kjedelig iallefall Bringeland er vel lagt i grus når det gjelder drag trur eg, var snakk om att det kom eit nytt styre osv der oppe så no sette dei seg på bakbeina. Så tviler på det går
|Ole| Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Litt fleire bilder... Fått sveis på flensen på grenrøret idag så no står turbo der den skal stå. Påbegynt lednings nett kobling så no begynne det å sjå ut som eit e30 motor-rom igjen
Haugnezen Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 ja er jaggu godt og ha folk som jobber dugnad. ;P
|Ole| Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 ja er jaggu godt og ha folk som jobber dugnad. ;P Takker for det og og no veit du att du kan ringe meg vist det er nokke
Haugnezen Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 mohahaha. bygge bil gjer eg best aleine. men eg har no tenkt og piske den doningen din litt når den er ferdig.
|Ole| Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 mohahaha. bygge bil gjer eg best aleine. men eg har no tenkt og piske den doningen din litt når den er ferdig. Piske er ikkje rette ordet Må vere snill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå