|Ole| Skrevet September 4, 2010 Forfatter Skrevet September 4, 2010 Satser på å få kobla resten av det gamle ledningsnettet idag, så får vi sjå om vi får datasprut kongen opp for å koble litt nytt
|Ole| Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 50 mm wastegate bestilt, blir og bestilt stål omspunna slanger i dette øyeblikk
|Ole| Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Alt av ledningsnett på plass, mangla berre å sveise litt eksos og tilpasse til ny wg og bensinsystemet blir endra på IGJEN...
|Ole| Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Takker for det, kjekt og få litt tilbakemelding av og til
E36Cab1 Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Har sikkert nevnt det før,men hvilken type bens.pumpe® og BTR skal du kjøre med,samt dyser på denne? Autronic på denne? Av den ene coilen å dømme så skal vel denne neppe kjøres sekvensielt,annet enn på innspr. kansje. Hva er specs på snurra da,og hvilken komp er det på motor? Visst dere er mange med stor dugnadsånd der oppe så fortvil ei,har masse jobb til dere eg hehe..
|Ole| Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Har sikkert nevnt det før,men hvilken type bens.pumpe® og BTR skal du kjøre med,samt dyser på denne?Autronic på denne? Av den ene coilen å dømme så skal vel denne neppe kjøres sekvensielt,annet enn på innspr. kansje. Hva er specs på snurra da,og hvilken komp er det på motor? Visst dere er mange med stor dugnadsånd der oppe så fortvil ei,har masse jobb til dere eg hehe.. Det skal kjøres Megasquirt her, den lette utgava til å begynne med i og med att pengane ikkje strakk til noko anna:P Snurra har 68 eksos og 84 turbin, blir spennande å sjå korleis det blir og om det blir mykje ketchup Komp er eg faktisk usikker på det kan KimmitSport svare på siden det er gamle motorn deira, føle meg nesten litt dum som ikkje veit det siden det er ganske vesentlig Dugnads ånda er heilt grei her men kunne til tider gått litt begge veier
kevine30 Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 jeg bruker denne T4 Turbo bygget på K27 core med 360 graders leje Samme Core som T70 med 360G leje og en T4 turbine med a/r 0.70 + større kompressor hjul in/ex 70/92 Solid Turbo som passer godt til 2JZ-GTE op til 700hk trur ikke du får så mye ketchup:P jeg hadde 1 bar på 3500omd men det var fortenning i bilde da! men trur den passer ganske bra.
|Ole| Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 jeg bruker denne T4 Turbo bygget på K27 core med 360 graders lejeSamme Core som T70 med 360G leje og en T4 turbine med a/r 0.70 + større kompressor hjul in/ex 70/92 Solid Turbo som passer godt til 2JZ-GTE op til 700hk trur ikke du får så mye ketchup:P jeg hadde 1 bar på 3500omd men det var fortenning i bilde da! men trur den passer ganske bra. Høyrest bra ut, dette er ein turbo KSR ikkje har prøvd enda ettersom eg huska så blir spennande å sjå. Kim Thomas i KSR er iallefall spent på utfallet
kevine30 Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 jeg bruker denne T4 Turbo bygget på K27 core med 360 graders lejeSamme Core som T70 med 360G leje og en T4 turbine med a/r 0.70 + større kompressor hjul in/ex 70/92 Solid Turbo som passer godt til 2JZ-GTE op til 700hk trur ikke du får så mye ketchup:P jeg hadde 1 bar på 3500omd men det var fortenning i bilde da! men trur den passer ganske bra. Høyrest bra ut, dette er ein turbo KSR ikkje har prøvd enda ettersom eg huska så blir spennande å sjå. Kim Thomas i KSR er iallefall spent på utfallet blir så bra at
endre88 Skrevet September 16, 2010 Skrevet September 16, 2010 glode kjapt over ser jo bra ut dette her men bruker du org bensin tank ?
|Ole| Skrevet September 16, 2010 Forfatter Skrevet September 16, 2010 glode kjapt over ser jo bra ut dette her men bruker du org bensin tank ? Takker for det, blir endringer i bagasje rommet igjen. Eg blei ikkje fornøgd, såg rotete ut Jepp, brukar original tanken der original pumpa sender bensinen i catchtank også sender dei 2 andre pumpene fram, det vil funke rimeleg bra i og med att original pumpa jobber for fullt heile tida istedenfor å blir styrt av BTR
|Ole| Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Har nettop skreve søknad til eit par firma om ekstra sponsor, sikkert ikkje vits men det verste utfallet man kan få er nei så er verdt forsøket Drømmen er Powerdrift til neste år så all spons man kan få er bra spons Edit: Det var nei nr 1
|Ole| Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 Motatt bensin filter og 50mm wastegate
|Ole| Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 Var stad å prøvekjørte gamle bilen til Andii2k er på forumet Frisk bil men må nokk mappast litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå