|Ole| Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Kan love deg att det er trangt Får og få skikkeleg plass så måtte eg løyse eine motorfeste å gjekke opp motoren
winchester Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Hahah, ouch, såpass trangt ja Hva er det som står igjen på bilen nå da? Har tatt en pause fra min jeg, og endelig fått meg en ny jobb!
|Ole| Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Hahah, ouch, såpass trangt ja Hva er det som står igjen på bilen nå da? Har tatt en pause fra min jeg, og endelig fått meg en ny jobb! Nei no er det berre småting som tar litt tid og kostar litt pengar. Etter denne sommarn har det vert hardt og komme seg opp igjen men er på god vei no, glad eg har heile vintern til og bli klar Håpar på full utblåsing på Våler til våren
winchester Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Hehe, håper du blir klar til Våler, skal stå klar med kamera
|Ole| Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Hehe, håper du blir klar til Våler, skal stå klar med kamera Hehe, høyrest bra ut Kjem til å slite litt med drivverk om eg ikkje får fiksa meg nokke sterkare i løpet av vintern men eg har i bakhånd så det går sikkert fint
winchester Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Fikk ikke du bestilt en mellomaksling av KSR som skulle tåle endel? (om jeg ikke er helt på villspor)
|Ole| Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Fikk ikke du bestilt en mellomaksling av KSR som skulle tåle endel? (om jeg ikke er helt på villspor) Joda har mellom aksling som helde men eg er redd for bak aksling og stikk akslinger
|Ole| Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Ah sviktstålakslinger fra ppf da, hehe Vist pengane strekke så langt så blir det vel det
winchester Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Ja, de er noe dyr. Hvilken diff kjører du nå? Mener jeg så en M535 25% diff (210-huset) med sviktstålakslinger til salgs i Sverige for ikke så lenge siden. www.blocket.se http://autopower.se/
|Ole| Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Store lamell diffen til E30 325, skal hive på nokke seig omega olje så gripe den nokk på begge hjul Skal sjå innpå der, takker for tips
|Ole| Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Bensin system oppdatering, dårlege bilder men har ikkje anna enn mobil cam...:/ Har laga til bensin rør som går inn i hjulbrønnen, fant til og med ei propp eg tilpassa så det ikkje gnege hål La videre bort forbi demper og fjøyr, lengst muleg vekk fra eksos. Ser an til att eg kjem til å dekke til med sveise matte Videre fra før eg sneik meg inn på originalen
|Ole| Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Og ja, er ikkje heilt ferdig, skal ha eit par fester til også bøye litt til så det blir litt ryddigere
|Ole| Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2010 På begynt downpipe Brankett til tps ferdig, trenger berre 5mm boltar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå