Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
beklage ot, men har du bremsa en motor med org innsug og deretter med en av dine?

Tråden er da til for å brukes :)

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Lufta clutch igår, såg plutsli att det rant veske ut av kassa. Min teori var rett, stempelet på slavesylinder hadde hoppa ut...var tydlegvis for kort...

Nokken som veit om E36 M3 sylinderen har lenger stempel enn E30 ?

du må vel forlenge den pinnen etter hva jeg vet

Skrevet
Lufta clutch igår, såg plutsli att det rant veske ut av kassa. Min teori var rett, stempelet på slavesylinder hadde hoppa ut...var tydlegvis for kort...

Nokken som veit om E36 M3 sylinderen har lenger stempel enn E30 ?

du må vel forlenge den pinnen etter hva jeg vet

Synst dette er litt rart, sjekka delenr på GS igår og dei er heilt like, måla står der og :P

Men det er riiimeleg trangt oppi der så muleg eg har klart å trykke den litt skeivt inn så den har bomma eller nokke?

Skrevet

Da har eg fått tak i spacere til ombygging av bolt sirkel, dei mottar eg rundt den 15 neste mnd :)

Kjekt med litt meir utvalg i felga :)

Skrevet

Da har eg fått punkta på downpipe og flexiband, blir ikkje lasta opp bilder for det ser ikkje så bra ut. Ventar til heilsveisaren Birken her på forumet har fiksa litt på da :P

Har aldri sveisa nokke serlig så er ikkje så mykje å skryte av :P

Skrevet

Nokken som har opplevd og måtte forlenge slavesylinder når man kjøre M20 motor, m20 svinghjul og e36 m3 zf kasse?

Skrevet
jeg måtte forlenge på min e36m3 kasse :)

Takker for svar!! :applause::applause: Det er absolutt ikkje kvardagsleg her lenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...