|Ole| Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Hehe, venta på komentar fra deg Vegard Seff er eg ikkje seriøs
Gravstein Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Du er aldri seriøs Ole Gi meg en pip så kan vi pungte ferdig eksosen, har kanskje ei 3" potte liggendes som du kan bruke.
|Ole| Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Du er aldri seriøs Ole Gi meg en pip så kan vi pungte ferdig eksosen, har kanskje ei 3" potte liggendes som du kan bruke. Berre å ringe meg det Torgeir men er kaldt så du må kle deg
Gjest Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Nå har du jo allerede fått fikset deg mellomaksling, men jeg tror e36 328 mellomakslingen skal være bolt-on på det oppsettet der. Jeg har en sånn aksling her, den er 144cm hvis jeg måler fra flens til flens. Gidder du sjekke om det er samme lengde på den du har?
|Ole| Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Nå har du jo allerede fått fikset deg mellomaksling, men jeg tror e36 328 mellomakslingen skal være bolt-on på det oppsettet der. Jeg har en sånn aksling her, den er 144cm hvis jeg måler fra flens til flens. Gidder du sjekke om det er samme lengde på den du har? Da skal den passe overens ja Har jo ein del å justere på splinsa
|Ole| Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Idag har eg tatt meg tida til å lese litt i prosjekt forumet her, er nesten ikkje gøy å oppdatere lenger for alt anna ser jo så strøkent ut her
|Ole| Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Nedstøva og ekkel Pågangsmotet kjem vel igjen snart
|Ole| Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Nedstøva og ekkel Men fortsatt grom Takk for det!! Kjekt og få slike komentarer! Har lenge vurdert å kvitte meg med den fronten men trur eg berre flytte cat killeren litt lenger bak også får den heller dø i ei sandfelle
Markus E30 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Ingen som vil ha den assa? Du får la sandfella gjøre jobben ja
|Ole| Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Ingen som vil ha den assa? Du får la sandfella gjøre jobben ja Nei er nokk ikkje det og det er det vel ein grunn til Satser no på att eg slippe sandfella men som regel så kjem den dagen og
Markus E30 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Bilen trenger jo ikke gå i sandfella, bare fangern
|Ole| Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Hehe, ja får berre henge den såvidt det er på plass med strips også håpe på det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå