|Ole| Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Nei Mye igjen til oppstart nå eller? Nerma seg stygt no, eit par sensorer osv som må på plass Går seint no i vinterkulda men blir nokk prøvekjøring/grov mapp over nyttår eingang
|Ole| Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Awesome Ja eg håpa på det beste Blir det smell denne gangen blir det original turbo motor, 2jz eller lignande
|Ole| Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Det går nok bra skal du se Satsa på det men skal inrømme att eg har nerva
Markus E30 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Det hadde jeg og hatt Men mye snacks på den her nå så får håpe på det beste
|Ole| Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Det hadde jeg og hatt Men mye snacks på den her nå så får håpe på det beste Tja, skulle no tru att man ikkje får det stort sett sikrere men alt kan skje. Ein liten glipp fra meg, for.eks ein liten bensinlekasje og 1.6bar så er det rådekaos
|Ole| Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Men det håper vi ikke på Nei det hadde no vert fælt om folket ville meg så vondt
|Ole| Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 Har ikkje fått gjort nokke i det siste siden naboverkstedet ( eiger av bygget ) setter opp ny lakkboks på vår del av verkstedet, så er litt rot der no. Satse på att boksen snart er ferdig så eg kan begynne igjen Våren nerma seg stygt så skru suget begynne og komme igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå