Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
God jul din fjellsame :P

Haha. :) Ja, på tide at det skjer noe igjen nå, Ole. 8)

Ja no er eg lei :P

Er sugen på blårøyk til våren så eg må bli ferdig til Våler i Mai :P

Skrevet

Da får eg høyre på fjasbokja att det snart er klart for skruing på verkstaden igjen, så Onsdag eller Torsdag håpar eg att eksosen er ferdig punkta :) Det blir KOS ;)

Skrevet

Da ser det ut til att eg kanskje får handla bremser med KSR og, dei holde vist på å bestille no i desse tider :)

Trur det blir stas med 330mm bremser ;)

Skrevet

Da har eg vert i verkstedet ein tur idag, sulla litt og planlagt litt, imorra blir det punkta eksos men første bud er stad å handle bensin slanger :) Blir kos :)

Skrevet

Da har eg vert å levert bensin systemet mitt på Tess, var der rett før stengetid så dei måtte ha det til imorra ;)

Dei lurte no iallefall FÆLT på kva slags monster som trengte catchtank pluss 2 ekstra bensin pumper i tilegg til original pumpe :P Blei ein lengre samtale :)

Var og innom lageret til KSR å såg på både M3`n og M-Tech 2`n, herregud for nokken monster det blir ;)

Skrevet

winchester og jonas d: Dei skal få lov å legge opp slanger, skal ringe dei imorra for å høyre beste plan. Om det ikkje blir for dyrt skal dei få presse koblinger på alt :)

superturbodiesel.com: Ja, skulle tru att du 044 pumper og 872cc dyser burde holde ;) Strøkent og strøkent, er ikkje så veldig nøye på utseende i år men det blir da godt nokk for første gangs prøving :) Tusen takk for komentar, hææærleg med sånne komentarer, hjelpe motet :)

Turbo Touring: Eg og gledar meg, TRU meg. Denne motorn har vert bremsa oppimot om ikkje over 800hk før så eg har trua på mitt "middelmådige" oppsett som eg håpar å presse 600hk+ ut av ;)

Updaten du venta på kjem nokk ikkje før imorra kveld da vi ikkje blei ferdig med eksos :/

Skrevet

Markus E30: Nei, det har no vore nedturar men kjem meg altid opp igjen med god støtte av GODE kompisser :) Adapteret funker som følger:

rw7r2qortpzyynaqhwnr.jpg

3zv1cdqpv2xdh8asq2hb.jpg

Monterte gromme tennplugger idag og ;) No mangler berre litt kraftigere pluggledninger, nytt fordeler lokk og rotor ;)

ov1quqtnnvunhc0dhzlx.jpg

Også til slutt vil eg ha deres meining på om eg må bytte front? ( Skal brukes til sideveis kjøring så kan jo bli sandfella:P )

pwdbmswlyp9nhem8qogc.jpg

Skrevet

Legger til att eg mest sansynleg kjem til å legge olje slangene til oljekjøler ein anna vei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...