winchester Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 God jul din fjellsame Haha. Ja, på tide at det skjer noe igjen nå, Ole.
|Ole| Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 God jul din fjellsame Haha. Ja, på tide at det skjer noe igjen nå, Ole. Ja no er eg lei Er sugen på blårøyk til våren så eg må bli ferdig til Våler i Mai
|Ole| Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Da får eg høyre på fjasbokja att det snart er klart for skruing på verkstaden igjen, så Onsdag eller Torsdag håpar eg att eksosen er ferdig punkta Det blir KOS
|Ole| Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Da ser det ut til att eg kanskje får handla bremser med KSR og, dei holde vist på å bestille no i desse tider Trur det blir stas med 330mm bremser
|Ole| Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Da har eg vert i verkstedet ein tur idag, sulla litt og planlagt litt, imorra blir det punkta eksos men første bud er stad å handle bensin slanger Blir kos
|Ole| Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Da har eg vert å levert bensin systemet mitt på Tess, var der rett før stengetid så dei måtte ha det til imorra Dei lurte no iallefall FÆLT på kva slags monster som trengte catchtank pluss 2 ekstra bensin pumper i tilegg til original pumpe Blei ein lengre samtale Var og innom lageret til KSR å såg på både M3`n og M-Tech 2`n, herregud for nokken monster det blir
Markus E30 Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Bra du ikke gir opp! Hvordan funka adapterne?
JonasD Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Er det for å presse inn slangene i AN koblingene?
NBCustom Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 blir strøkent dette Ole.. moro å høre at dimmen på bensinsystemet blir noe over middels.
Turbo Touring Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Gleder meg til og se denne ferdig M20 er magisk, stå på Ole
|Ole| Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 winchester og jonas d: Dei skal få lov å legge opp slanger, skal ringe dei imorra for å høyre beste plan. Om det ikkje blir for dyrt skal dei få presse koblinger på alt superturbodiesel.com: Ja, skulle tru att du 044 pumper og 872cc dyser burde holde Strøkent og strøkent, er ikkje så veldig nøye på utseende i år men det blir da godt nokk for første gangs prøving Tusen takk for komentar, hææærleg med sånne komentarer, hjelpe motet Turbo Touring: Eg og gledar meg, TRU meg. Denne motorn har vert bremsa oppimot om ikkje over 800hk før så eg har trua på mitt "middelmådige" oppsett som eg håpar å presse 600hk+ ut av Updaten du venta på kjem nokk ikkje før imorra kveld da vi ikkje blei ferdig med eksos :/
|Ole| Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Markus E30: Nei, det har no vore nedturar men kjem meg altid opp igjen med god støtte av GODE kompisser Adapteret funker som følger: Monterte gromme tennplugger idag og No mangler berre litt kraftigere pluggledninger, nytt fordeler lokk og rotor Også til slutt vil eg ha deres meining på om eg må bytte front? ( Skal brukes til sideveis kjøring så kan jo bli sandfella:P )
|Ole| Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Legger til att eg mest sansynleg kjem til å legge olje slangene til oljekjøler ein anna vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå