Turbo Touring Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Hadde vært tøft med Alpina plog på denne
|Ole| Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Så ikke hvordan adapterne funka jeg Olje adapteret funker sånn: Origianl bolt i blokka, adapter uttapå der som du skrur ein mutter igjennom og inn på original bolt, denne har og gjenger på utsida så du kan skru filteret på Adapter har og utgang til oljetrykksmåler og evt oljetrykk til turbo om du ikkje bruker utgangen til olje trykkbryter
|Ole| Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Hadde vært tøft med Alpina plog på denne Er jo ein tanke, fleire meininger?
|Ole| Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Alpinafront. Den passer facelift ikkje sant?
Turbo Touring Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Det er laget Alpinafront til facelift oxo, selger på Koed
|Ole| Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Det er laget Alpinafront til facelift oxo, selger på Koed Ja såg det no, desse planene blir evt igjennomført til vintern men det er godt og ha det på stell. Eg likar jo Alpina fronten veldig godt da MEN er jo litt synd å ødelegge sånt i sandfella?
|Ole| Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Hva skal du i sandfella da? Eg rekna no med eg får eit par turer der, må jo satse litt Helst ikkje men alle havna no der ein eller anna gang
Markus E30 Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Så ikke hvordan adapterne funka jeg Olje adapteret funker sånn: Origianl bolt i blokka, adapter uttapå der som du skrur ein mutter igjennom og inn på original bolt, denne har og gjenger på utsida så du kan skru filteret på Adapter har og utgang til oljetrykksmåler og evt oljetrykk til turbo om du ikkje bruker utgangen til olje trykkbryter Åååja, trodde du skulle ha adapter fra 4x100 til 5x120 boltsirkel
|Ole| Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Så ikke hvordan adapterne funka jeg Olje adapteret funker sånn: Origianl bolt i blokka, adapter uttapå der som du skrur ein mutter igjennom og inn på original bolt, denne har og gjenger på utsida så du kan skru filteret på Adapter har og utgang til oljetrykksmåler og evt oljetrykk til turbo om du ikkje bruker utgangen til olje trykkbryter Åååja, trodde du skulle ha adapter fra 4x100 til 5x120 boltsirkel Da må du skrive det da for no skjønte ikkje eg heilt kor du var Jo det skal eg, eg meiner dei er 2 delte så skrur ein del på original bolt sirkel også skrur du den andre delen på der igjan som bygge om til 5x120
Markus E30 Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Hehe, skjønner Visste ikke at du skulle ha olje adapter så Fire skruer på en plate som du skrur inn i navet og 5 ut på andre sia liksom?
|Ole| Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Hehe, skjønner Visste ikke at du skulle ha olje adapter så Fire skruer på en plate som du skrur inn i navet og 5 ut på andre sia liksom? noko sånt ja
G-RACING Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Gå for Alpina front ja. Eller som nevnt tidlegare, faceliftfronten er jo og ei flott oppgradering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå