Kimmit Racing Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Sachs er like enkelt og få svar hos som at Ole blir ilag med Cameron Diaz..LER Cameron Diaz er ikkje min smak særlig..du kler ikkje og juge
|Ole| Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Sachs er like enkelt og få svar hos som at Ole blir ilag med Cameron Diaz..LER Cameron Diaz er ikkje min smak særlig..du kler ikkje og juge Ok, rompa er brukande Kjem update no foresten
|Ole| Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Da er eksosen så og sei ferdig, manglar berre å sveise ferdig potta og lagge oppfestninger 3" downpipe og eksos heilt bak til potta, inntaket til potta er 2.5", håpar ikkje det kjem til å lage nokon komplikasjonar DTM potta ser ikkje ut men det er den einaste delen eg har igjen etter min første E30, er sinnsjukt feit lyd i den. Håpar den blir like bra med turbo sus
|Ole| Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Rakt + dtm = Win Håpar det Dæ** så lyst eg har på oppstart no, er nesten meir spent på lyden enn effekten
Gravstein Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Kjem til å få m20 lyden stempla inn i kraniet med den eksosen der Meget spent på lyden eg også
Markus E30 Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Håpar det Dæ** så lyst eg har på oppstart no, er nesten meir spent på lyden enn effekten Skjønner jeg godt Greit med litt effekt og da Ligge brei i fullt hjulspinn, på turtallssperra med den eksosen
|Ole| Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Kjem til å få m20 lyden stempla inn i kraniet med den eksosen der Meget spent på lyden eg også Håpar det Dæ** så lyst eg har på oppstart no, er nesten meir spent på lyden enn effekten Skjønner jeg godt Greit med litt effekt og da Ligge brei i fullt hjulspinn, på turtallssperra med den eksosen Hehe, jau skal bli artig da uansett lyd egentlig
fizn Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Har ikke lest gjennom hele, bare skumlest. Men ser ganske så heftig ut dette ja! Forresten, hva er det som gjenstår før oppstart?
Markus E30 Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Hehe, jau skal bli artig da uansett lyd egentlig Blir det
|Ole| Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Har ikke lest gjennom hele, bare skumlest.Men ser ganske så heftig ut dette ja! Forresten, hva er det som gjenstår før oppstart? Ja nei det er ikkje vits i å lese alt heller, mykje vas Eg håpar det blir like heftig som det ser ut, sjølv om ikkje det er det strøknaste man ser her på forumet Er ein del småting som står igjen. *Forlenge slavesylinder, der har eg emne til å forlenge pluss ein heilt ny. *Sveise inn BB lambda, den har eg berre å ta seg tid til. *Heilsveise WG, den er punkta på plass. Også må eg lage til røret som skal sveisast inn i eksosen, eg gidde ikkje screamer pipe. *Trykkgata må lagast, trenger berre benda for her skal det heilsveisast og. *Også må eg tilpasse giroverføringa, til dags dato får eg ikkje kassa i revers og 5 gir når kassa er skrudd heilt på plass. *Må og invistere i ei 618 trykkplate, eg har vanskleg for å tru att den originale holder *Også må eg kjøpe inn vannslanger. Så egentlig så er det veldig lite arbeid som igjennstår men det er ting som kan ta litt tid Ikveld har vi gjort eksosen heilt ferdig med oppheng osv, ser ganske bra ut DTM potta trenger ein shinings da
|Ole| Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Håpar på ein update til kvelden igjen, høyre rykter om att det kanskje blir sveising av trykkrør
|Ole| Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Eit par bilder av oppfestning osv, sveisen på midterste festet blei ikkje så bra pga vi gjekk tom for gass. Blir fiksa på når vi får fylt opp igjen Ser litt ekkelt ut men det holder, som sagt tidlegere så kjem finpussen neste vinter
KalMar Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Eit par bilder av oppfestning osv, sveisen på midterste festet blei ikkje så bra pga vi gjekk tom for gass. Blir fiksa på når vi får fylt opp igjen Har du sveist festet rett i chassi og rett i eksos på dette bilde?? Håper du har gummi feste mellom vis ikke vill det bråke noe fæælt i bilen. Men ser jo greit ut ellers da, ikke show faktro (ikke vondt ment) men godt nok. Håper ikke du har senket bilen for mye, for 3" er svært på e30 når det ikke ligge helt i "eksos" gatene som er orginalt.. men blir nok feiiit lyd
|Ole| Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Neida, festet er skrudd i karossen i original festet til varmedekselet som henger der originalt med gummi imellom Så forhåpentligvis så skal ikkje det bråke. Vanskleg å sjå gummien pga dårleg kamera og att eg har skrudd godt til Bilen er ikkje senka meir enn 20mm framme og bak, eg er lei av skamlav E30, skal tross alt brukast litt på vei her på vestlandet og. Blir nokk ikkje senka meir før til neste år da bilen mest sansynleg skal avskiltast og bli rein banebil. Trur lyden skal bli ganske grom ja, mesteparten av eksosen er 3mm gods i så skal bli ganske grov m20 lyd av denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå