birken85 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 er du heldig så har eg alt liggende .. nesten litt nepent og kvitte seg med noe så komplett selv om det bare er en 320:P men men det går seg til du er nå lett og ha med og gjøre så da gidder ikke eg vere noe vanskeligere :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 er du heldig så har eg alt liggende .. nesten litt nepent og kvitte seg med noe så komplett selv om det bare er en 320:Pmen men det går seg til du er nå lett og ha med og gjøre så da gidder ikke eg vere noe vanskeligere :P Sånn det skal vere vettu, deler er kjekt å bytte handle...Er ofte skralt med cash så Du fekk eit kaross, eg fekk ein motor bla bla bla...balle på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 ja det går litt sånn frem og tilbake.. greit det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Diverse lakkering, blei med bengalakk med litt tynner i...funker no til motorrom og bagasjerom.... Som vanleg tatt med mobil, også gadd ikkje eg å sortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 skal sei kristoffer hadde skils med lakksprøyta i kveld ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Han er ikkje så verst nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Da var det straks ut å skifte girkasse og få motor nedi motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 ja ole eg er ferdig på jobb nå klokka 20:00 da stikke eg heim og skifte kle og så er det bånn gass.. satse på start i løpet av natta eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 ja da kommer det snart bilder med motor i bil tipper eg:P inen 15 min faktisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Yess, no var motoren nedi Gjekk ganske kjapt når vi fekk besøk av en stykk kompiss av meg som har flytta på en del motorer i sitt liv No mangler det rustsveising inni, en liten bit på eine kanalen, sveise i plate i bagasjerommet, nye hjulbuer av eit eller anna slag så er det lakk igjen Motor og driv: Montere småting i motorrommet, få på plass ny slange fra clutchen på kassa til beholder, mellomaksling, og ei drivaksling må monteres. Ny frontrute og foring til styringa... Også sikkert nokken småting eg ikkje kjem på no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Edit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 kor tid de blir eu godkjenning da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Det er ikkje bestemt enda, får sjå kor fort dette her går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerviken Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 om du fiksa alt vi mangla av dele så skal ditta gå jævlig fort, i og med motor og slikt allerede er komt i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Haugnesen leiter etter fronrute, foringa på styringa er bestilt, 4 dempere er på vei fra USA så det går fort dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå