Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blir bra det her, Ole. :)

Håpar da det MEN det plagar meg nokke sinnsjukt att eg ikkje får den siste finishen på utseendet. Får prøve på det til vintern, da blir den avskilta og blir full rigga til drifting om alt går etter planen :)

Ein GOD nyhet er att det er 95% sjanse for att det blir m-tech 2 front fanger før den blir klar ;)

Skrevet
Er jo Alpina front uten sideskjørter og orginal bakfanger som er det ultimate driftestuket da. 8) Blir sikkert knallrå til sommeren 2012 da om alt går etter planen. :)

Satser på det, ein kompiss har sagt seg villig til å sveise inn heilbur til meg på skikkeleg vis. Vi har jo lisens godkjenning i Sogndal så er ikkje lange veien for å kontrollere :)

Mykje oppgraderinger som eg har lyst på men det er jo berre drømmer foreløpig :)

Får sjå kva det blir til :D

Skrevet

M-tech 2 front eller E36 tannstang?

Må velge siden økonomien skranter til neste lønning og da er det andre ting som står først :P

Skrevet
M-tech 2 front, så sparer du opp til en Z3 tannstang. :)

Korleis er Z3 tannstanga å montere kontra E36? Samme måte?

Skrevet
Er basert på E36-karosseriet, det stemmer. Fordelen er at Z3-tannstangen har 2.7 lock-to-lock ratio, må bli utrolig snasent i bilen din det. :)

Eg er klar over ratioen, eg har funne ei tannstang til 1300kr før frakt ( Z3 ). Ventar på svar på frakta no :)

Skrevet

Det var billig! Er en på forumet her som selger nyoverhalte Z3 tannstanger for rundt 4 tusen, så den der var billig. Husk at du må forsikre deg om at det er riktig tannstang, for det er mange som ikke har peiling på hva de selger. Har ikke klart å funnet ut hvordan man sjekker dette via nummerene, men gjøres lett ved å vri den om fra side til side.

Skrevet
Det var billig! Er en på forumet her som selger nyoverhalte Z3 tannstanger for rundt 4 tusen, så den der var billig. Husk at du må forsikre deg om at det er riktig tannstang, for det er mange som ikke har peiling på hva de selger. Har ikke klart å funnet ut hvordan man sjekker dette via nummerene, men gjøres lett ved å vri den om fra side til side.

Japp ;)

Skrevet
Sto i ro og tok av på full gass mange ganger i 4.gir uten att det rasa. Sleit ut klutsjen til slutt da anders var sjåfør og vi var 3 fulle i baksetet og prøvde på samme trikset :lol:

Høres ut som en grei fest bil :P

Skrevet
Da må det nesten bli Z3 tannstag :)

Ser ut til att det blir det, kjem på litt under 2000 med frakt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...