Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det mye forskjell på z3 tannstang og vanlig e36 egentlig? Merkbart på banen?

E36 har vel 3.2 som han sier, og orginal E30M3 har 3.5. Jeg bytta fra 3.5 til Z3 1.9l som har 2.7 og svinger mer. Det er helt syk forskjell og du får fram følelsen av at du kjører en sportsbil.

Er nok uten tvil en billig modifikasjon som gjør så sinnsykt mye på kjøregleden. Skjønner ikke at folk gidder å sette på de fattige E36 tannstengene når det nesten ikke utgir noen forskjell.

Høyrest bra ut!! men korleis var det og venne seg til dette?

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er jo ikke så mye å venne seg til egentlig, det er så mye bedre om du skjønner. For eksempel når jeg kjører på den fantastiske E39 og ligger i 80 (les:100), så er jeg ikke i nerheten av å ha kvart turn på rattet i svingene. Mener jeg kjørte Rudskogen uten å skifte grep, så lenge ikke rompa var ute da :P

Får mer vinkel på bilen under sladd og når den svinger mer enn vanlig, og med kort styring så slenger du rattet fort over til andre siden. Helt konge å kjøre med.

Skrevet
Er jo ikke så mye å venne seg til egentlig, det er så mye bedre om du skjønner. For eksempel når jeg kjører på den fantastiske E39 og ligger i 80 (les:100), så er jeg ikke i nerheten av å ha kvart turn på rattet i svingene. Mener jeg kjørte Rudskogen uten å skifte grep, så lenge ikke rompa var ute da :P

Får mer vinkel på bilen under sladd og når den svinger mer enn vanlig, og med kort styring så slenger du rattet fort over til andre siden. Helt konge å kjøre med.

Du overtalte meg, det blir invistering i z3 stang når eg først skal skifte ;)

Skrevet

Full fyr i verkstedet ikveld :)

Skal sveisast litt osv, blir morro :)

BTW, nokken som har ein nuke fuelrail til salgs`?

Skrevet

Da var grenrøret ferdig, røra til wg er heile! GODE greier, må vel invistere i nokken rulla med eksos bandage :P

Skrevet

veit du hvor man får taki slike?

Mvh Sondre

Skrevet

veit du hvor man får taki slike?

Mvh Sondre

Spør her på forumet eller søk på ebay for.eks ;)

Skrevet

Imorra drar eg ut igjen motoren, får ny trykkplate om ikkje så lenge, også skal slavesylinder forlengast.

Nermer seg stygt heil bil etterkvart, vil ikkje sette nokke dato men håpar på oppstart i løpet av mnd :)

Skrevet

Elefanten har jo seff tatt kvelden så da blei det til att eg tok av kassa menst motor stod i bilen, det var ikkje nokke morro men sånn er no det :P

K-Sport brekken er og montert, mangler berre å legge opp rør. Bilder kjem seinare satsar eg på :)

Skrevet

Skal jo til Ålesund i morgen, så får vel t ei uke i Førde da skjønner jeg :lol: tror jeg har blitt mest bortheft i tullprat kanskje :P

Skrevet
Skal jo til Ålesund i morgen, så får vel t ei uke i Førde da skjønner jeg :lol: tror jeg har blitt mest bortheft i tullprat kanskje :P

Haha :P

Ein liten oppdatering :)

Grenrør heilt ferdig, mangla berre eksos bandage no :)

9zcvj5vxc2x7h5jm2ati.jpg

rx1do4zv1bkrgsoulq4i.jpg

K-Sport brekk montert, midtkonsoll ser ekkel ut men bryr ikkje meg om det før til neste år :)

16tvdfluf78zf4vqqol7.jpg

Girkassa av, ventar på 618 trykkplate :)

18h5scjora896ku8k6zr.jpg

Skrevet
Begynner å bli nå, Ole. :)

Jepp, idag har eg fått gjenga litt til eine bolten som skal feste turboen da den må skruast ned i sjølve grenrøret, har og handla så og sei siste resten av trykkrør så når eg får trykkplata på plass og girkassa opp igjen blir dei ferdig tilpassa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...