Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trykkrøra på innsugs sida er ferdig, blir ein silikon skøyt meir enn eg hadde planlagt, dette fordi det blir enklere i forhold til demontering :)

Røra er lagt klart til sveising så "Birken85" gjer det når han får tid :)

Det ser ut som att trykkrøret kjem nermt hjulet men det er synsbedrag :)

9lyl6ruwa8vhi4gld182.jpg

Silikonen skal skiftast ut med svart

8cnfxn7cquz5fw5508tn.jpg

Tar litt plass når det er 3" :P

a8o8n1fe3ola45jwn16x.jpg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får håpe at du får nok kjøling da :P

Det ser veldig bra ut assa :applause: Er vel ikke så mye i motorrom som gjennstår nå?

Skrevet
Får håpe at du får nok kjøling da :P

Det ser veldig bra ut assa :applause: Er vel ikke så mye i motorrom som gjennstår nå?

Kjøling skal den få nokk av ;)

Lite igjen i motorrom no ja, er vel berre vannsystemet igjen snart :)

Også kobling av coil, luft temp, bb lambda og litt meir til MS PNP`n. Men det er ikkje eg som gjer, det er "Jaws" her på forumet som gjer :)

Skrevet

Det må være digg og kunne få hjelp til sånt :)

Bestemte du deg for dump eller skulle du kjøre uten? :P

Skrevet

Ja huff, eg HATAR elektriske ting som har meir enn 2 ledninger så ledningsnett osv er ikkje min greie :P

Eg har ikkje heilt bestemt meg enda men det blir prøvd uten dump til å begynne med så tar vi det derifra :)

Skrevet
Ja huff, eg HATAR elektriske ting som har meir enn 2 ledninger så ledningsnett osv er ikkje min greie :P

Eg har ikkje heilt bestemt meg enda men det blir prøvd uten dump til å begynne med så tar vi det derifra :)

Kjenner til det. Er helt grønn på elektronikk selv :lol:

Høres ut som en bra plan ;) Jeg følger med hvertfall :D

Skrevet

Kjenner til det. Er helt grønn på elektronikk selv :lol:

Høres ut som en bra plan ;) Jeg følger med hvertfall :D

Kjekt att nokken gidde å skrive tilbakemeldinger, tusen takk for det :)

Skrevet

Skulle bare mangle når du er så flink å oppdatere!

Jeg blir bare mer og mer gira på at du skal bli ferdig :D

Skrevet

Trur tykk gata blir meir en god nok, vi får ta den andre sida når 90bendet er sveist på turboen.

Blir sikkert ein sjuk lyd i turboen med tanke på 3" trykk rør, samt eksos :mrgreen:

Skrevet

Skulle bare mangle når du er så flink å oppdatere!

Jeg blir bare mer og mer gira på at du skal bli ferdig :D

Kjempe, eg blir jo meir gira når leserane er gira og :P

Trur tykk gata blir meir en god nok, vi får ta den andre sida når 90bendet er sveist på turboen.

Blir sikkert ein sjuk lyd i turboen med tanke på 3" trykk rør, samt eksos :mrgreen:

Jeppers, eg gleda meg til å høyre lyden fra denne, er jo spesielt oppsett innvendig i blokka, er jo borra i tilegg til stroka så det blir spennande :)

Takker for hjelpa idag Torgeir ;)

Da har vi ein date når røret er komt på turboen ;)

Skrevet
Blir jo råere og råere :D

Takk for det :)

Gledar meg til å prøve no, håpar alt funkar i sommar, da blir det shinings av bilen i vinter ;)

Skrevet

Visst ikke jeg har missforstått helt, så er vell det dumpventilen lyden kommer fra der. Brodern har samme lyd i sin M50B25, å vet han har dumpventil. :)

Skrevet
Visst ikke jeg har missforstått helt, så er vell det dumpventilen lyden kommer fra der. Brodern har samme lyd i sin M50B25, å vet han har dumpventil. :)

Da har nokk han ein stram dumpventil, den "rattlesnake" lyden er tilbakeslag i turboen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...