|Ole| Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Trykkrøra på innsugs sida er ferdig, blir ein silikon skøyt meir enn eg hadde planlagt, dette fordi det blir enklere i forhold til demontering Røra er lagt klart til sveising så "Birken85" gjer det når han får tid Det ser ut som att trykkrøret kjem nermt hjulet men det er synsbedrag Silikonen skal skiftast ut med svart Tar litt plass når det er 3"
gnilb Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Får håpe at du får nok kjøling da Det ser veldig bra ut assa Er vel ikke så mye i motorrom som gjennstår nå?
|Ole| Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Får håpe at du får nok kjøling da Det ser veldig bra ut assa Er vel ikke så mye i motorrom som gjennstår nå? Kjøling skal den få nokk av Lite igjen i motorrom no ja, er vel berre vannsystemet igjen snart Også kobling av coil, luft temp, bb lambda og litt meir til MS PNP`n. Men det er ikkje eg som gjer, det er "Jaws" her på forumet som gjer
gnilb Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Det må være digg og kunne få hjelp til sånt Bestemte du deg for dump eller skulle du kjøre uten?
|Ole| Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Ja huff, eg HATAR elektriske ting som har meir enn 2 ledninger så ledningsnett osv er ikkje min greie Eg har ikkje heilt bestemt meg enda men det blir prøvd uten dump til å begynne med så tar vi det derifra
gnilb Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Ja huff, eg HATAR elektriske ting som har meir enn 2 ledninger så ledningsnett osv er ikkje min greie Eg har ikkje heilt bestemt meg enda men det blir prøvd uten dump til å begynne med så tar vi det derifra Kjenner til det. Er helt grønn på elektronikk selv Høres ut som en bra plan Jeg følger med hvertfall
|Ole| Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Ja huff, eg HATAR elektriske ting som har meir enn 2 ledninger så ledningsnett osv er ikkje min greie Eg har ikkje heilt bestemt meg enda men det blir prøvd uten dump til å begynne med så tar vi det derifra Kjenner til det. Er helt grønn på elektronikk selv Høres ut som en bra plan Jeg følger med hvertfall Kjekt att nokken gidde å skrive tilbakemeldinger, tusen takk for det
gnilb Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Kjekt att nokken gidde å skrive tilbakemeldinger, tusen takk for det Skulle bare mangle når du er så flink å oppdatere! Jeg blir bare mer og mer gira på at du skal bli ferdig
Gravstein Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Trur tykk gata blir meir en god nok, vi får ta den andre sida når 90bendet er sveist på turboen. Blir sikkert ein sjuk lyd i turboen med tanke på 3" trykk rør, samt eksos
|Ole| Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Kjekt att nokken gidde å skrive tilbakemeldinger, tusen takk for det Skulle bare mangle når du er så flink å oppdatere! Jeg blir bare mer og mer gira på at du skal bli ferdig Kjempe, eg blir jo meir gira når leserane er gira og Trur tykk gata blir meir en god nok, vi får ta den andre sida når 90bendet er sveist på turboen.Blir sikkert ein sjuk lyd i turboen med tanke på 3" trykk rør, samt eksos Jeppers, eg gleda meg til å høyre lyden fra denne, er jo spesielt oppsett innvendig i blokka, er jo borra i tilegg til stroka så det blir spennande Takker for hjelpa idag Torgeir Da har vi ein date når røret er komt på turboen
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Blir jo råere og råere Takk for det Gledar meg til å prøve no, håpar alt funkar i sommar, da blir det shinings av bilen i vinter
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Her er foresten grunnen til att eg ikkje vil kjøyre dump, FEIT lyd:
fizn Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Visst ikke jeg har missforstått helt, så er vell det dumpventilen lyden kommer fra der. Brodern har samme lyd i sin M50B25, å vet han har dumpventil.
|Ole| Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Visst ikke jeg har missforstått helt, så er vell det dumpventilen lyden kommer fra der. Brodern har samme lyd i sin M50B25, å vet han har dumpventil. Da har nokk han ein stram dumpventil, den "rattlesnake" lyden er tilbakeslag i turboen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå