|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Det vil jeg og ha.. Er på utkikk etter en 2-dørs preface med r6. Nei når det gjelder bruksbil er det 4 dørs som gjelder for meg, er mykje meir praktisk og egentlig like fint om man montere m-tech 2
winchester Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Liker ikke 4-dørs, og M-tech 2 vil jeg ikke ha. Bra vi har forskjellig smak, så du ikke kjøper en billig jævel før meg.
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Liker ikke 4-dørs, og M-tech 2 vil jeg ikke ha. Bra vi har forskjellig smak, så du ikke kjøper en billig jævel før meg. Hehe, eg får aldri nokke kjempe billeg Birken derimot, han har flaksen med seg
opasb Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 nesten synd og sitte her og se på at du kommer vidre med prosjektet er på reisejobb så jeg får gjort stortsett lite annet enn og sikkle og bestille deler
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 nesten synd og sitte her og se på at du kommer vidre med prosjektet er på reisejobb så jeg får gjort stortsett lite annet enn og sikkle og bestille deler Hehe, jammen når du er på reisejobb så tjenar du vel litt ekstra cash og Dessuten går det jo fort med deg når du er heime ser det ut til, du ligge jo altid hakket over meg i kvaliteten på tileggsdelene som fuelrailen og turboen så ikkje klag
E36Cab1 Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Når forventer du oppstart og eventuell ferdigstilling på denne ? Gatebil next eller?
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Når forventer du oppstart og eventuell ferdigstilling på denne ? Gatebil next eller? Målet er nokk Gatebil ja men håpar på og bli ferdig i god tid før det Må sei eg kvir meg litt på oppstarts fasen og ikkje minst mapping evt bremsing.... Men FYSJ så morro det blir om det funker som det skal
e30powah Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Får kanskje bytta til meg ein E30 som bruksbil og no, isåfall kjem det bilder av det imorra bilen kan vi vel nesten sei er din nå
|Ole| Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Får kanskje bytta til meg ein E30 som bruksbil og no, isåfall kjem det bilder av det imorra bilen kan vi vel nesten sei er din nå Kan vel egentlig det Skulle vert eit par mnd tidlegare men skjiiiit og
|Ole| Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Da har eg vore å studert nye bilen, ser svært bra ut Nye framskjermer er på vei og gode greier
|Ole| Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 Eit bilde eg fant av den...Dårleg men kjem nye, blir sikkert oppretta tråd
|Ole| Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Snakka med TESS idag, har vert lite vits i og levere bensinsystemet mitt der når dei ikkje har koblinger som passa Så det betyr att eg går over til stålomspunna slanger med an koblinger, ser plutsleg mykje beire ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå