|Ole| Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Er vel ikke valset den skjermen din vel. Den er vel så valsa som det går og få det uten att skjermen går til H både framme og bak
KalMar Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 muteren til bbl`en ser ut til å ligge nærme turbo. I papirene som fulgte med bbleb min sto det at den måtte stå ca 60cm fra turbo og noe kortere uten turbo pga varme. Men må si at det ser bra ut ! litt misunelig på deg når jeg ser bilder av nesten ferdig bil !
|Ole| Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Hmmm, mulig du seie noke der men er ikkje verre enn att eg flytte den Skal sjå litt nermare på det. Takker for det, er litt småknask igjen men for oppstart er ikkje det mykje arbeid igjen
winchester Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Det stemmer nok det med plasseringen av bredbåndslambdaen, skal vel være 60-90 cm vekk fra turboflensen ca.
|Ole| Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Det stemmer nok det med plasseringen av bredbåndslambdaen, skal vel være 60-90 cm vekk fra turboflensen ca. Stemmer, trur bildet lyger litt men er ikkje 60 cm fra flens til turbo...får sjå kva guruen min seie
|Ole| Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Ja, det blir nok en ordning på det. Blir altid det, det der er ikkje nokke hokus pokus å fikse uansett. Eksos bandage skal på så om eg slobba på ein sveis til så gjer ikkje det nokke
Kimmit Racing Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 dette går helt fint. bruker og sette den ca 20 cm fra flens..har aldri hatt problemer med det.
|Ole| Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 dette går helt fint. bruker og sette den ca 20 cm fra flens..har aldri hatt problemer med det. Takker Kim Var det eg håpte på!! Satser på bremsing snart, kor mykje har Christer for tida?
|Ole| Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Igår lagde eg klare WG rør for sveising, så når Birken85 er i skikkeleg form igjen så blir dei sveising
Kristian H. Foss Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Ser ut til å bli veldig kvasst nå! Regner med at du gleder deg til å rulle ut av verkstedet snart..
opasb Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Blir bra dette... bli spennende og se hva tallene på papiret sier
|Ole| Skrevet April 10, 2011 Forfatter Skrevet April 10, 2011 Ser ut til å bli veldig kvasst nå! Regner med at du gleder deg til å rulle ut av verkstedet snart.. Om eg gleda meg ja!! Har ein kontakt som skal snakke med PBC for meg ang bremsing, håpar og få talla før våler. Tørr ikkje kjøyre på bane før den er mappa Blir bra dette... bli spennende og se hva tallene på papiret sier Eg og!! Blir spennande å bremse med originalt innsug også modifisert til neste år, for å sjå forskjellen Eg er veldig spent på ditt og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå