|Ole| Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Min blei 1800,- dyrere når jeg har regnet med moms og frakt over dammen. Dette er med frakt og alt fra dammen No skal det også seiast att dette var ein meget bra kompiss teneste av ein kompiss av ein kompiss av ein kompiss Så dette er ikkje noko som skjer kvar dag. Og da spør eg deg, korfor ikkje bestille hoss Kimmit istedenfor? Dei tar vel ordinær pris på 8200 + frakt, kjem vel omtrent på det samme men har dei den på lager får du den fortere http://ksr.as/product_info.php?cPath=48 ... ts_id=2352
tonyku Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Bestillte ikke hos han pga at han ikke hadde med .96 i eksoshus. Men var klar over at han var billig ja
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 96 eksoshus faktisk? Kva motor du skal ha denne på?
Silverboy Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Har ett nytt .96 hus liggende, men det hjelper vel fint lite (men om noen andre skal ha...)
tonyku Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 96 eksoshus faktisk? Kva motor du skal ha denne på? Tenkte .81 blei for lite kansje. Er en kompiss av meg som mener den blir for liten til min motor (3.5) da han har .81 på 3.0L Supra motoren sin. Jeg vil jo ha trykk relativt tidlig, derfor tenkte jeg på .81. Men viss det ikke er rare forskjellen på .81 og .96. Er litt usikker viss du skjønner. Her er link til der jeg skal handle fra: http://www.034motorsport.com/turbocharg ... 20110.html
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Ahaaa, daså Eg fekk beskjed om att siden eg har litt over 2.7 liter så var denne genial til min motor med 81 hus Hørte foresten om ein Supra som blei bremsa 570whp på 1.3 bar med 81 hus, det må no vere overkommeleg
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Liten update: Har vert av og på med kassa eit par ganger no, har målt oss fram til kor mykje vi må forlenge slaven og det blei heile 5.5cm, synst det var mykje men det blir no riktig Bestiller meg 50mm dumpventil fra ksr ikveld og tenker eg, kan ikkje kjøyre rein tilbakeslag med såpass "dyr" turbo
Silverboy Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 5,5 cm?? Hvordan slave, svinghjul , kasse bruker du?
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 5,5 cm??Hvordan slave, svinghjul , kasse bruker du? Det er snakk om m20 svinghjul m3 zf kasse og e36 slave...
Silverboy Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 skumt.. har M20 svinghjul på M3 kasse med ZF slave, og det funker rett ut av boksen..
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 skumt.. har M20 svinghjul på M3 kasse med ZF slave, og det funker rett ut av boksen.. Jaja, no har no eg fått den forlenga gratis og enkelt så ta blir det no sånn det blir Lært nokke nytt idag og Jaja, oppdatering
Silverboy Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Har du sjekka hvordan vinkelen på "tverrstaget" til utløselageret blir? (husker ikke hva det heter) men klart, er ikke slaven til ZF så forklarer det vel saken
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Har du sjekka hvordan vinkelen på "tverrstaget" til utløselageret blir? (husker ikke hva det heter)men klart, er ikke slaven til ZF så forklarer det vel saken Eg og ein guru gjekk over det igår og alt var som det skulle, kassa blei montert på nytt idag når eg drog ut igjen motoren for 3 gang
Rayman Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Hmm, bare ikkje gjer samme feil som meg.. eg og forlenga slaven (2cm) for jeg syntes det var for mye slakk i pedallen før clutchen tok. Ende iallefall opp med å bytte tilbake til normal lengde nå pga. utslitt lamell etter en halv sesong..
|Ole| Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Hmm, bare ikkje gjer samme feil som meg.. eg og forlenga slaven (2cm) for jeg syntes det var for mye slakk i pedallen før clutchen tok. Ende iallefall opp med å bytte tilbake til normal lengde nå pga. utslitt lamell etter en halv sesong.. Neida Det vi gjorde: Vi satte på kassa. Trykte armen inn så langt den gjekk med ein skruhjern, tok ikkje i Målte lengden inn, tok av kassa. Dobbelt sjekka på mål kor langt inn armen gjekk før den stoppa på det målet, det såg veldig bra ut Så dette går nokk bra, kva clutch kjøyre du med? 618 og 4 pucka eller 6 pucka? I følge folk eg har snakka med som har kjørt ein del på bane og av bane med mykje effekt seier det er heilt vanleg å bruke ein lamell eller 2 i løpet av sommaren. Kjem an på korleis man kjøyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå