Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Man trenger ikke å forlenge pinnen med det oppsettet der.

Skal vi vedde? :P

Ingenting gale inni kassa iallefall :D

Har og fått beskjed av fleire som har samme oppsett att det må gjerast :P

Skrevet
Kan vedde mye jeg ;) har kjørt med det oppsettet i 2 år uten å ha forlenga noen ting ;)

m20 motor, m20 svinghjul, zf kasse og vanleg m50 slave?

Når eg målte m50 oppimot m20 var den faktisk like lang, ettersom eg har forstått så er det kunn m3 slave som er lenger?

Skrevet

M50, m20 svinghjul, zf kasse og har hatt både m50 og m3 slave. Er ikke forskjell på lengden, men diameter på stempelet.

Skrevet
M50, m20 svinghjul, zf kasse og har hatt både m50 og m3 slave. Er ikke forskjell på lengden, men diameter på stempelet.

Merkelig, gjekk iallefall ikkje på min :P Muligheter for att eg har fått feil slave da? :P

Skrevet
Hva gikk ikke? Hvorfor kom du fram til at du måtte forlenge? Har du ny slave?

Jo det skal eg fortelle deg, slavesylinderen var for :lol:

Skrevet
Kan vedde mye jeg ;) har kjørt med det oppsettet i 2 år uten å ha forlenga noen ting ;)

Når eg målte m50 oppimot m20 var den faktisk like lang, ettersom eg har forstått så er det kunn m3 slave som er lenger?

Hva slags trykkplate kjører du da?:)

Skrevet
Kort? Fortell..

Dvs att når armen på lageret står der den står er det 2.5cm før slaven tar borti armen i det heile....

Hva slags trykkplate kjører du da?:)

618 :)

Skrevet

Da er det noe snedig med slaven din tror jeg.. Når jeg setter slaven inn i kassa må jeg presse den inn. Stempelet treffer armen lett, og jeg må holde den hardt inne for å få muttere på..

Skrevet
Da er det noe snedig med slaven din tror jeg.. Når jeg setter slaven inn i kassa må jeg presse den inn. Stempelet treffer armen lett, og jeg må holde den hardt inne for å få muttere på..

Den er jo heilt ny....hmmmm #-o#-o#-o

EDIT: Kan det vere eg har fått m20 slave?

Skrevet

Da har eg bøyd meg i støvet å bestilt dumpventil, fekk mange argument i trynet for det så får vel heller berre montere ein :P

Skrevet

Nemmen Ole, dump?? du ?! :o

Neeei, no er det nåke rart i dalen-lufta.. :lol:

Få på kasse og trekt siste røra dine, så du kan begynne å gjere ting klart til litt bensin og gnist, så blir det nok blårøyk fra din óg snart ;):D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...