|Ole| Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Nemmen Ole, dump?? du ?! Neeei, no er det nåke rart i dalen-lufta.. Få på kasse og trekt siste røra dine, så du kan begynne å gjere ting klart til litt bensin og gnist, så blir det nok blårøyk fra din óg snart Må jo ha dump så turboen holde litt lenger Hehe, kassa er på den men motor er ut igjen av Får glassblåst originalt innsug i neste veke, det skal lakkerast ilag med topp deksel og motorrom Har fått forlengern til slaven og no så den skal eg få opp nokken bilder av imorra Forhåpentlegvis er ikkje det lenge før vi kan begynne å koble litt sprut osv
|Ole| Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Når eg kjøpte den såg den sånn ut: No ser den sånn ut, hekken er iallefall mykje bedre. Fronten gjer ikkje eg nokke med før til neste sesong. ( Høg pga motor ikkje er i ) Skal også invistere i andre felger, mulig det blir 4 sånne som står framme, vurderer også felger fra GS når dei har fått inn på lager KVA SYNST DOKKE?! Forlenger til slavesylinder
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Siden du spør, så skal du få høre hva følgende jeg ville ha gjort: Revet av bakrutesenker Revet av vingen Fått på rake blanke rør bak istedet for DTM Tatt av seidlfronten og kasta den foran en lastebil Det var dagens klage fra meg Synes det blir litt for 2000-and-late.. Ville gått for touringskjørt, infinityfront med catkille foran. (Men det kommer vel litt an på hvordan cooler og rør osv er oppbygd sikkert;) ) Ellers liker jeg planene om felger fra GS, og tror LM-reps i 8-9,5x17 hadde gjort susen MEN, det blir vel nok oppmerksomhet med missbruket av bilen kanskje?
fizn Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Litt mer ned mot bakken, noen fete felger og en annen front så syns jeg den er i mål.
minigris Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Tatt av seidlfronten og kasta den foran en lastebil Hehe, enig med den!
|Ole| Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Siden du spør, så skal du få høre hva følgende jeg ville ha gjort: Revet av bakrutesenker Revet av vingen Fått på rake blanke rør bak istedet for DTM Tatt av seidlfronten og kasta den foran en lastebil Det var dagens klage fra meg Synes det blir litt for 2000-and-late.. Ville gått for touringskjørt, infinityfront med catkille foran. (Men det kommer vel litt an på hvordan cooler og rør osv er oppbygd sikkert;) ) Ellers liker jeg planene om felger fra GS, og tror LM-reps i 8-9,5x17 hadde gjort susen MEN, det blir vel nok oppmerksomhet med missbruket av bilen kanskje? Vinga og bakrute senker blir der dei er, ikkje aktuelt med nokke anna DTM potta er der ikkje for utseende men lyden sin del, seidl fronten er eg einig i Missbruk skal det bli nokk av, det kan eg love deg!!! Og replika felger med svart senter er meget fristende
|Ole| Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Litt mer ned mot bakken, noen fete felger og en annen front så syns jeg den er i mål. Den skal lenger ned ja, er skeptisk på 3" eksosen men håpar det går
Jørgen Lie Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Blir bra alt det her Skal bli moro å se film når du er ferdig Skal du på GS-treffet i juni da ?
|Ole| Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 Blir bra alt det her Skal bli moro å se film når du er ferdig Skal du på GS-treffet i juni da ? Når i Juni og kor?
KalMar Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 begynner å dra seg til nå ! Men hvordan er det du har gjort det med olje ånding? toppdekselet og inn før turbo ?
|Ole| Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 begynner å dra seg til nå !Men hvordan er det du har gjort det med olje ånding? toppdekselet og inn før turbo ? Har ikkje gjort nokke med det enda, det blir småtinga som eg tar til slutt. Men det blir dokumentert Liten update: Matting av motorrom er ferdig, ser ikkje ut så skal bli godt og få heil farge på det Fant litt rust, så Gravstein her på forumet fant luftsaga Blir ny økt imorra, forhåpentlegvis er det komt farge på Glassblåst innsug er på vei i posten og nokon nye delar blir henta imorra
stensheim Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 nei se der ja, du skal fiffe opp motorrommet nå, blir liksom mere gjennomført da ja! stå på
|Ole| Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 nei se der ja, du skal fiffe opp motorrommet nå, blir liksom mere gjennomført da ja! stå på Jepp, venter på ny turbo så da måtte eg ha nokke å gjere BTW så hatar eg folk som spraya motorrom med sprayboks!! Hjelpe ikkje mykje å matte når flaka dette av etter kvart, foresten så klabba spraylakk på pusse papir! ÆSJ Har begynt å skifte ut an koblingene på bensin systemet med litt meir "stylish" farga! Fått dumpen av KSR, kopi av Tial dump. 50mm sak som er sinnsvakt stram i fisken Har også fått henta nuke fuel railen som også er henta hoss KSR
Jørgen Lie Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Blir bra alt det her Skal bli moro å se film når du er ferdig Skal du på GS-treffet i juni da ? Når i Juni og kor? 4.juni Bud, der GS ligger
|Ole| Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Skrevet Mai 11, 2011 Blir bra alt det her Skal bli moro å se film når du er ferdig Skal du på GS-treffet i juni da ? Når i Juni og kor? 4.juni Bud, der GS ligger Tvilar på bilen er ferdig mappa til da :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå