Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått i hus glassblåst innsug og begynt å montere dyser og fuel rail, er EKSTREMT fornøgd med innsuget "oddis" her på forumet sendte :)

Måtte også laste opp bilde av innmaten i toppen når eg alikavel hadde av topp dekselet :D

37a6zkrnrufs91f1rbne.jpg

u29h3uuz0hljov41n6ev.jpg

b3olxriytkw3ndzihggj.jpg

lkoaq0w2dwz5uycp0o6v.jpg

BTW så har ein kompiss av meg kjøpt seg eit E30 kaross med sinnsvake m3 breddinger så det er ikkje mitt det i bakgrunnen ;)

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så ut som mye maskering for å få det toppdekslet så fint. ;)

Neida, toppdekselet var ganske reint og fint ifra før så eg vaska det godt med avfetting og høgtrykk, etter det matta eg godt med ein grov matte duk. Vaska med silikonfjerner, etter det blei det lakka og pussa med høvel på pussemaskin akkurat på rillene og bmw skrifta.

Idag er det komt klarlakk på og eg er DRITfornøgd :)

Kjem nokken bilder seinare ikveld tenker eg :)

Skrevet
Krever uppdate mister ! :mrgreen:

Kan ikkje drikke øl no !

Han kommer snart hit så da blir det nok en update med div bilder eg tok i sted av ferdig toppdeksel og litt innsugs bilder osv:P

Skrevet
Dette blir bra :) Alt blir vell klart til å spole dekk på rudskogen i sommer? :)

Satsa på det men man veit aldri, ettersom eg har forstått så er det klart for mapping når eg har starta :)

Skrevet

Fekk ein pm om att eg måtte få litt beire kvalitet på bildene mine så da måtte meg og Birken85 fikse det idag :P

Topp deksel ferdig med klarlakk, eg er MEGET fornøgd!! Aven Auto kan anbefales :)

zbk5bpikh3nwtwdckqsy.jpg

vev6pjqwc1ish61a5unv.jpg

nuo61j7j2q2ic3f7ju2y.jpg

kqz08yfxr0e6g2ljxqtx.jpg

Nye bilder av innsuget eg kjøpte av oddis :D FORNØGD!!

yi7lev012sf7oc0qgbop.jpg

zcmhcmrdxs39ygcyq1ra.jpg

y2x3024snm2wmxr1swz4.jpg

z1p2em04919ir7jf1qg3.jpg

Overblikks bilde av motorrommet, er litt rotete no men det skal fiksast før motor skal nedi imorra :)

vjd34u7k6wx8t82sjyim.jpg

Skrevet

Dette ble dritrått Ole !!! 8) Blir alt i motorrommet like cleant som dette, ja så blir det fantastisk ;) Gjemmer du alt av unødvendige ting som ikke trenger å være synlig attpåtil så får du et sykt ryddig og herlig motorrom 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...