birken85 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Sett inn en orginal ecu så finner du ut om det er ms eller noe troll i elnettet No har eg seff solgt den, er vel nokken i området som har ein liggande... Kan jo høre om du får låne gnus sin... tar jo berre to min... om han går med på det da?
Gravstein Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Han har preFace, den hjernen går vell ikkje på facelift eller ?
|Ole| Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Har lest litt, skal ikveld sjekke om det finst ei feilkobling, ein kabel som går i jord eller om det er eit rele som henger...håpar eg finne grunnen, vist ikkje tar eg pause på ubestemt tid... EDIT: Summinga er vekke og det var ikkje hjernen, det låg 4 rele bak hjernen som eg ikkje har sett før der eit av dei summa.
|Ole| Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Korfor starta pumpa når eg kobla til strøm å går i 2 sek og når eg slår på tenninga skjer det ingenting men når eg slår av tenninga starta pumpa i 2 sek igjen ?
ehrnst Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Har du gjort noe med hovedrele, eller pumperele i motorrommet?
|Ole| Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Eg har ikkje rørt den men det er godt mulig det var sånn før og, det har eg ingen aning om
Frode_E30 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Har ikke lest tilbake i tråden, men om du har sprut som legger til jord så må du koble releet slik at det blir rett. Altså laske fra konstant strøm til styrestrøm på releet, og legge til jord fra sprutet, ellers vil releet fungere motsatt.
|Ole| Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Har ikke lest tilbake i tråden, men om du har sprut som legger til jord så må du koble releet slik at det blir rett. Altså laske fra konstant strøm til styrestrøm på releet, og legge til jord fra sprutet, ellers vil releet fungere motsatt. Takker og bukker, dette er MS PNP btw...
Azeton Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Megasquirt legger til jord, den legger ikke til strøm. Hadde du gjort som jeg tipset deg om og ikke spart inn 1000,- på sprute hadde det startet
|Ole| Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Megasquirt legger til jord, den legger ikke til strøm. Hadde du gjort som jeg tipset deg om og ikke spart inn 1000,- på sprute hadde det startet Det bryr meg faktisk ikkje, sjølv om eg blir litt satt ut når eg møter motstand heile tida så lære eg faktisk av dette, det er ikkje dumt for min egen del iallefall Finn nokke anna å gjer på enn å kom med "kva var det eg sa"
ehrnst Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 det skal ikke være nødvending å laske noe på releene med MS PNP jeg går ut ifra du har sett denne http://www.diyautotune.com/diypnp/apps/ ... 25-mt.html
birken85 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 det skal ikke være nødvending å laske noe på releene med MS PNPjeg går ut ifra du har sett denne http://www.diyautotune.com/diypnp/apps/ ... 25-mt.html Da er jo den grei... men bens, pumpa starter jo når batteriet kobles til uten tenning på... og så starter pumpa når tenninga har vert på og skrues av... strange... er dette for og opprettholde trykk eller noe? eller er dette helt riv ruskende gale?
|Ole| Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Eg blir surren i nøtta berre av å tenke meir på dette her, gneger att eg egentlig hadde ein mann som skulle gjere dette men som ikkje har tid lenger pga skule/eksamen...
ehrnst Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Har dere koblet på pc å sett? Pumpa skal prime når du vrir om tenninga hvis alt er på stell. Slik jeg forstår det nå peiker den med en gang dere setter på strøm, men den slutter etter et par sek?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå