|Ole| Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Har dere koblet på pc å sett? Pumpa skal prime når du vrir om tenninga hvis alt er på stell. Slik jeg forstår det nå peiker den med en gang dere setter på strøm, men den slutter etter et par sek? Stemmer, vi satt å leika med tanken om å koble til pc idag men blei til att eg reiste heim, åt middag å sovna i senga mi
|Ole| Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 Det er 3 rele som ligger rett bak hjernen som får konstant strøm, har ikkje prøvd med original hjerne men skal gjer det imorra. Alt tyder på att ms`et ikkje er som det skal...ææææsj, sånn som det ser ut no blir det ikkje rudskogen heller... EDIT: Vist nokken vil kjøpe denne bilen så er dette riktig tidspunkt, gje meg eit seriøst bud på pm.
winchester Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Ole, lenge siden sist! Nå må du gi deg, fullfør bilen uansett motgang. Om ikke jeg får lov til å selge bilen min, får ikke du selge din heller!
|Ole| Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Skrevet Juni 3, 2011 Nei altso, eg får nokk ikkje det eg vil ha for den uansett Vurdere og berre kjøpe ein megasquirt hjerne ksr har liggende, det er liksom ein kjapp løysing...
Joachim_M5 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Du har ikke vurdert å kjøpe deg et skikkelig sprut da, istedenfor å drive å rote med det helvetes MS-dritsprutet? Det er til dags dato omtrent ingen som ikke har plundra og plagest for å få MS til å omsider virke sånn noenlunde! er det ikke bedre å kjøpe et skikkelig sprut, koble det opp og mappe det EN gang, og så kjøre bil? Istedenfor å plyndre med sprut som krangler, forandrer verdier av seg selv og driver generell faenskap? Skjønner ikke greia jeg.... Og ingen trenger å komme med argumenter som kostnad, for det funker ikke. Ikke meninga å være surkuk altså, bare skjønner ikke greia..
Morty999 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Du har ikke vurdert å kjøpe deg et skikkelig sprut da, istedenfor å drive å rote med det helvetes MS-dritsprutet? Det er til dags dato omtrent ingen som ikke har plundra og plagest for å få MS til å omsider virke sånn noenlunde! er det ikke bedre å kjøpe et skikkelig sprut, koble det opp og mappe det EN gang, og så kjøre bil? Istedenfor å plyndre med sprut som krangler, forandrer verdier av seg selv og driver generell faenskap? Skjønner ikke greia jeg.... Og ingen trenger å komme med argumenter som kostnad, for det funker ikke.Ikke mminga å være surkuk altså, bare skjønner ikke greia.. faktisk 100% enig!
Ullsokk Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Du har ikke vurdert å kjøpe deg et skikkelig sprut da, istedenfor å drive å rote med det helvetes MS-dritsprutet? Det er til dags dato omtrent ingen som ikke har plundra og plagest for å få MS til å omsider virke sånn noenlunde! er det ikke bedre å kjøpe et skikkelig sprut, koble det opp og mappe det EN gang, og så kjøre bil? Istedenfor å plyndre med sprut som krangler, forandrer verdier av seg selv og driver generell faenskap? Skjønner ikke greia jeg.... Og ingen trenger å komme med argumenter som kostnad, for det funker ikke.Ikke mminga å være surkuk altså, bare skjønner ikke greia.. faktisk 100% enig! +1 million. Er ikke lenge sida det lå billig vipec til salgs her ute
_anders Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Kunne ikke vært mere enig, er for mange som har hatt mye trøbbel med MS. Bruk 5-7 lapper på en go gammel Electromotive f.eks. Mappe en gang, siden no more trouble me sprut
|Ole| Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Vist dokke spanderer så skal eg gjere det, her i gården så vekse ikkje pengar på tre sånn som det virker som om det gjer med mange andre her på forumet.
Joachim_M5 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Det er igrunn akkurat d jeg vil fram til, at det som oftest viser seg at det blir billigere å kjøpe et skikkelig sprut med en gang.
|Ole| Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 Det der er som pluss og minus, du har mange som seie att ms funker bra og du har mange som seie att ms ikkje funker... Er ein uendelig diskusjon. Er uansett pause ei stund for denne gang så får vi sjå om bilen blir beholdt eller kva som skjer...
Joachim_M5 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Med fare for å fornærme noen, uten at det er intensjonen, så er det vel strengt tatt slik at folk som anbefaler MS og mener det er bra greier sier dette i mangel på bedre kunnskap. Og for Guds skyld, det er da lov å ikke vite alt, det er ikke det jeg sier. Men på den andre siden så finner du ikke en eneste person/firma som har SKIKKELIG på motor og motorstyring som sier at MS er bra greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå