Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Med fare for å fornærme noen, uten at det er intensjonen, så er det vel strengt tatt slik at folk som anbefaler MS og mener det er bra greier sier dette i mangel på bedre kunnskap. Og for Guds skyld, det er da lov å ikke vite alt, det er ikke det jeg sier. Men på den andre siden så finner du ikke en eneste person/firma som har SKIKKELIG på motor og motorstyring som sier at MS er bra greier. :)

Gjerne mangel på kunnskap som gjør at ting ikke fungerer..

Skrevet

Nå var det mye tullsnakk her. Ms fungerer over all forventning det. Men som alt annet krever det litt innsats for å få ting igang, ms kanskje enda mer da det baserer seg på at man bør vite litt mer enn ved f.eks autronic

Skrevet

Har målt litt meir osv idag, skal no skifte alle rele, føler meg sinnsvakt dum i forhold til att eg ikkje har gjort det enda...

Ellers har eg nesten komplett kjølesystem og den forbanna ekle eksos bandaga er komt på grenrøret, det er forøvrig ein ekte dritt jobb når man gjer den aleine :P

Skrevet
Med fare for å fornærme noen, uten at det er intensjonen, så er det vel strengt tatt slik at folk som anbefaler MS og mener det er bra greier sier dette i mangel på bedre kunnskap. Og for Guds skyld, det er da lov å ikke vite alt, det er ikke det jeg sier. Men på den andre siden så finner du ikke en eneste person/firma som har SKIKKELIG på motor og motorstyring som sier at MS er bra greier. :)

Gjerne mangel på kunnskap som gjør at ting ikke fungerer..

Er nokk der det ligger, det er eg og heilt sikker på :D

Skrevet

Nokk av den diskusjonen da folkens, eg har hørt mykje bra om MS fra rette folka så kva dokke andre seie det bryr meg egentlig veldig lite :P

Kjem ein update imorra, forhåpentlegvis får eg tak i nokken rele så eg får skifta dei som er. Hadde vert skikkeleg gøy vist eit av dei hang ;)

Skrevet
er no vel berre å teste eit og eit rele vell ? så slepp du å kjøpe nye om dei virker :)

Like greit å skifte alle når man først er igang, da slepper man iallefall att eit skulle ryke fordi eg ikkje gjorde det :P Dei har vel nokken år bak seg no ;)

Skrevet

Da har eg bytta ut alle rele men fortsatt samme problemet, tips?

Bortsett fra å prøve original hjerne, det blir prøvd ikveld eller imorra...

Skrevet
Har du hørt noe fra typen med fronten eller? :)

Du får bilder på pm om bilde serveren er ok ;)

Skrevet
Last de opp på http://www.photobucket.com eller send de på mail, michael@vikaas.no om ikke. :) Har en som har komplett kit her nå til salgs, så mulig det blir kjøp av det istedenfor, men godt å ha en i backup i tilfelle uansett!

You got mail ;)

BTW, andre som har problemer med bilde opplasting her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...