|Ole| Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 I blei eg nesten ferdig med bensinsystemet, berre småting igjen. Det blir fiksa imorra Blir skrudd ifra kvarandre igjen for og spyle igjennom slangene, tipper det er mykje gummi ute å gå
birken85 Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 I blei eg nesten ferdig med bensinsystemet, berre småting igjen. Det blir fiksa imorra Blir skrudd ifra kvarandre igjen for og spyle igjennom slangene, tipper det er mykje gummi ute å gå Blir tøft dette
|Ole| Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Takker Birken Må berre bli frisk no så eg får gjere driten ferdig
|Ole| Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Skrevet Juni 11, 2011 Nermer seg stygt no!! Bensin systemet er ferdig i bagasje rommet, einaste eg har igjen på dei greiene er å legge inn eit filter også koble inn på fuel railen. Ellers er vel alt klart så det er kunn ledningsnett igjen no, pumpene har fått egen bryter og vannsystemet mangler kunn slange klemmer
|Ole| Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Dette blir Sjef! Gleda meg til oppstart!! Hehe, eg og
Dirty Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Det blir bra men du har ikke vurdert å bytte ut fangeren ?
birken85 Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Det blir bra men du har ikke vurdert å bytte ut fangeren ? He he som han har sagt selv så skal det driftest så den ryker forhåpentligvis i første runde eller noe
|Ole| Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Jau, den fanger får vere innkjørings objekt
|Ole| Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Eit par dårlege mobil bilder av dagens putling Bensin filteret på plass Bensin tur inn til railen komplett, måtte kappe litt i original plata for og få plass. Orka ikkje lage alu plate enda
Gravstein Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 ^ sånn eg forventer att du skall kjøre den og ^
|Ole| Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Laudrup: Takker for det Torgeir: Skal no prøve så godt eg kan med mine middelmådige kjøreferdigheter, btw så skulle eg lånt oljetrykk slangen din for kopiering Idag har det vert kobling for tur, lufttemp, tps er klart til bruk. Lambda blir kobla imorra Også har vi funne ut att hjernen kunn får 5 volt, så det må vi feilsøke på imorra "Gjengen" i aksjon
Kristian H. Foss Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Artig å se at det går mot slutten nå, er også spent på hvordan ms fungerer på din jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå