Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Blir de oppstart før gatebil? :)

Satser på det :)

Trykkrør er komplett, har rensa bensin slanger idag og tetta bensin lekasjer.

Einaste som mangler no er komplett oljetrykk slange til turbo og sveising av rør ifra wg til downpipe.

Det er da før oppstart, ellers må eg lufte clutch å sette isammen driv verket. Mapping får eg ikkje før rudskogen desverre...

ziymmpj9s8jme7i8x3li.jpg

bhlxz5bryejt5liwr6u1.jpg

4vk3qa9c7isgpku9w7p9.jpg

cntcnn9v1ov05u1mofvu.jpg

Skrevet

Legger til att dette er montering før oppstart, derfor det ser litt uryddig ut. Har plutsli god tid siden eg ikkje får mapping så da blir det shinings etter rudskogen evt menst alle andre er på rudskogen :P

Skrevet
Ser ut som om det blir rimelig porrigt nede i motorrommet ditt nå, Ole 8)

takker ;)

Skrevet
Du skal ikke på Gatebil da?

Skal kanskje innom men ser ut som om det blir uten bil siden eg ikkje får mapping...

Skrevet
Kan du ikke kjøre på grov mapp og mappe på banen?

Nei det tar eg ikkje sjansen på...

Takker for det markus :)

Skrevet

Ikveld har vi fått isammen alt, fått kinna oljetrykk, det havna på 2 bar kunn ved hjelp av starter. Det burde vere bra :D

Ellers så har vi eit lite problem, IGJEN. Får ikkje utslag på rpm i MS når vi kinner, nokken forslag? Vi har ikkje kobla til coil da men rekner med den får rpm signal fra trigger...

Ellers ser det slik ut no, litt rotete men blir rydda opp i :)

tkka3594gfl6xoeing1p.jpg

oc55mbrg8wc39kv93ata.jpg

Skrevet

Får man noe serlig effekt i turtellern når du kjinner uansett da? Dette har jeg ikke lagt merke til på min. Men vet når du kjinner stjeler starteren nesten all strømmen fra batterit og spenningen synker voldsomt på andre ting i bilen.

Skrevet
Får man noe serlig effekt i turtellern når du kjinner uansett da? Dette har jeg ikke lagt merke til på min. Men vet når du kjinner stjeler starteren nesten all strømmen fra batterit og spenningen synker voldsomt på andre ting i bilen.

Så nå at du ikke leste det av på instrumentpanelet :) Så da spiller vel det jeg sa ingen rolle...

Skrevet

Vi fant plutsli ut att triggeren ga ikkje nokk signal, står på ein trigger fra ein opel motor no så no har vi tenning og trigger signal, må inn med motstander til dysene pga lav ohm, eg trur eg får tak i imorra... :)

oppstart er nermt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...