Gravstein Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Kan nevne det att gamle VR sensoren var ira\oksidert i endane, Så var det bånn sug lenger ned i dalen for å hente sensor fra C20XE, kobla den opp og det blei liv med ein gang
|Ole| Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Hjertelig takk for hjelpa Torgeir ( Gravstein ) No blir det ei ny bestilling fra DIY autotune, får vete av MS gutten min via mail kva eg trenger Også er eg komt i dialog med ein kompiss av PPF gutta så no blir det mest sansynleg mapping der istedenfor :D
|Ole| Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Da har eg fått time hoss PPF i midten av August så da har eg god tid å fikse ting og tang Også blir eg klar til September treffet på Rudskogen, GLEDER MEG! EDIT: Fått dato 22 August!!
opasb Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Må forvente å få en go del klaging på div kina produkter om du har det da
|Ole| Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Må forvente å få en go del klaging på div kina produkter om du har det da Eg har noko Pumpene er kopi, btr er kopi, wastegate er kopi men mulighetene for att ting blir bytta til den tid er jo stor Korfor klager dei om det funker?
e30 tic Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Må forvente å få en go del klaging på div kina produkter om du har det da Eg har noko Pumpene er kopi, btr er kopi, wastegate er kopi men mulighetene for att ting blir bytta til den tid er jo stor Korfor klager dei om det funker? Fordi di sikkert har sett så alt for mange produkter som ikke fungerer når di presser ulike motorer i benken. Men så har di sikkert hylla full av ting som evt skulle ryke etterhvert så det går nok fint uansett
|Ole| Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Må forvente å få en go del klaging på div kina produkter om du har det da Eg har noko Pumpene er kopi, btr er kopi, wastegate er kopi men mulighetene for att ting blir bytta til den tid er jo stor Korfor klager dei om det funker? Fordi di sikkert har sett så alt for mange produkter som ikke fungerer når di presser ulike motorer i benken. Men så har di sikkert hylla full av ting som evt skulle ryke etterhvert så det går nok fint uansett Sant nokk, vi får sjå kva eg orke å bytte ut til den tid Har lyst å forsterke tenning litt og kanskje litt større dyser så eg er sikker på 600whp...
|Ole| Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Da er 2 stk Peak&Hold Injector Driver Board V1.1B bestilt så no skal vi få fart på dysene mine
|Ole| Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Etter og ha sett strekka på skogen i helga har eg beste mt meg for å handle nye bremser og coilovers før eg skal dit
Laudrup Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Etter og ha sett strekka på skogen i helga har eg beste mt meg for å handle nye bremser og coilovers før eg skal dit Ja det ror jeg kan være kjekt. Bakken på nye langsletta er bratt på slutten
|Ole| Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Etter og ha sett strekka på skogen i helga har eg beste mt meg for å handle nye bremser og coilovers før eg skal dit Ja det ror jeg kan være kjekt. Bakken på nye langsletta er bratt på slutten Svarten for ei fart fdet var på nokken!!! AAsbø er insane...
|Ole| Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Endelig fått tilpassa downpipe og rør fra WG etter kjøp av ny turbo Blei meget fornøgd og tviler sterkt på att WG skal ha innvirkning når den er sveist inn nedanfor svingen No igjenstår berre rydding av kabler, også litt av eksos bandage montering på downpipe da. Eg har fått låne meg nokken dyser til imorra så vi får prøve å starte med dei til eg får korta til lav ohms dysene
|Ole| Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Legger til att eg ikkje var så flink å tilpasse røret til WG så er derfor litt mykje sveis
|Ole| Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Da har eg hørt på pris på eit brukt Autronic SM4, vist prisen faller i smak blir det oppgradering... Da føler eg meg litt sikrere på att alt skal funke i benken og...
Bimmer327tic Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Ser litt spinkel ut den downpipen din. Er den 2,5" eller er det bare synet som bedrar? Ellers ser det jo veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå