Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er det komt nokken deler fekk eg SMS om men veit ikkje kva enda :P

Er selfølgelig sjuk så får ikkje gjort nokke før tidlegast imorra men eg gleder meg til å sette isammen drivverk osv no :)

Skrevet

Da har eg fått på nokken oppgraderte Diamond bremse skiver iallefall, så får eg oppgradere enda meir til neste sesong :)

uny2s07udy8b1brhsmy8.jpg

Skrevet
Da har eg hørt på pris på eit brukt Autronic SM4, vist prisen faller i smak blir det oppgradering...

Da føler eg meg litt sikrere på att alt skal funke i benken og...

Fornuftig! :D:applause:

Skrevet
Da har eg hørt på pris på eit brukt Autronic SM4, vist prisen faller i smak blir det oppgradering...

Da føler eg meg litt sikrere på att alt skal funke i benken og...

Fornuftig! :D:applause:

Haha, det gjekk åt skogen det!! :)

Skrevet

De bremseskivene der har jeg også på en av E30 bilene jeg har, funker veldig bra! :) Med orginale 325 bremser på Våler bana, så holdt jeg på å riste ihjel i bilen etter 5-6 runder. Hehe! Men med Black Diamond skiver og Greenstuff klosser, så ble bremsene bare litt tregere etter runde 8! :applause:

Skrevet
De bremseskivene der har jeg også på en av E30 bilene jeg har, funker veldig bra! :) Med orginale 325 bremser på Våler bana, så holdt jeg på å riste ihjel i bilen etter 5-6 runder. Hehe! Men med Black Diamond skiver og Greenstuff klosser, så ble bremsene bare litt tregere etter runde 8! :applause:

Jammen det høyrest bra ut !! :) Eg skal kjøre med Ferodo klosser, trur dei er hakket bedre :)

Skrevet

Da var gass spjeldet mitt hoss sveisaren, han skal tette 3 av 4 hull så eg slipper sånne raske løsninger som strips rundt heile spjeldet for å holde ting på plass....

Har fortsatt ikkje fått "dyse driverene" mine så har gjort litt anna produktivt:

Diff på plass.

5ml0nvhz0p5u7ljronp4.jpg

Lagde meg nokken kjappe hull for å kjappere få skrudd boltene på toppen, her blir det laga ei luke istedenfor når eg tar meg tid til det.

bemdu3dmaoozbnrb6tn1.jpg

Black diamond bremseskiver og ferodo klosser.

39veunjpbrc2qg0a766p.jpg

Skrevet
Blir bra dette :D

Håper da det, rydding på agendaen imorra også er det full gass igjen ;)

Må tilpasse giroverføringa litt, får ikkje kassa i revers og 5 når den er skrudd der den skal stå originalt på E30....IRRITERANDE :evil:

Skrevet

No er bilen så og sei ferdig, ALT er på plass bortsett fra giroverføringa, kassa vil altso ikkje i revers og 5, kassa er vinkla for mykje...

Nokon som har bilde av korleis dette er gjort med m3 zf kasse fra før av`?

Skrevet
No er bilen så og sei ferdig, ALT er på plass bortsett fra giroverføringa, kassa vil altso ikkje i revers og 5, kassa er vinkla for mykje...

Nokon som har bilde av korleis dette er gjort med m3 zf kasse fra før av`?

Har du m3 zf og std m20 vinkling?

Eg har tds kassa og der var alt perfekt med z3m gir stang.

du får jo feil vinkling med m3 kassa?

Skrevet

Stemmer, eg veit det er mange som har brukt M3 kassa og uten store modifikasjoner fiksa dette....

Eg trur eg skal prøve meg på ei plate imorra...Istedenfor den vanlege oppfestninga...

Skrevet

Har kappet alustaget i to, lagt det "side om side" og sveiset det sammen igjen med litt vridning. Nå har jeg riktignok litt oppretta M20, men samme prinsipp skal vel funke på vanlig M20 vinkel også.. også har jeg kappet inn og vridd overføringen litt.. har dessverre ikke bilder men..

Skrevet
Har kappet alustaget i to, lagt det "side om side" og sveiset det sammen igjen med litt vridning. Nå har jeg riktignok litt oppretta M20, men samme prinsipp skal vel funke på vanlig M20 vinkel også.. også har jeg kappet inn og vridd overføringen litt.. har dessverre ikke bilder men..

Litt usikker når du skriver side om side? Har du overlappa ( korta inn ? ) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...