Silverboy Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Jepp... En cm eller to tror jeg det var, mulig det ikke var nødvendig å ta så mye, men det var ihvertfall enkelt og greit Bare passe på å korte og vri begge stagene like mye.
|Ole| Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Eg TRUR eg skjøna kva du meina Har du festa den i original festet i bakkant?
Silverboy Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 var ikke meningen å "skrike"... ble en stor bokstav formye Kan se om jeg finner en ødelagt jeg kan ta bilde av i kveld
|Ole| Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 var ikke meningen å "skrike"... ble en stor bokstav formye Kan se om jeg finner en ødelagt jeg kan ta bilde av i kveld Hehe, flotte greier Vist du hadde fått til det hadde eg blitt SUPER glad, tenkte eg skulle begynne å skru den ned å sjå litt på det akkurat i dette øyeblikk, September treffet på Rudskogen nermer seg alt for fort
|Ole| Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Da har eg fiksa giroverføringa så no er alt av driv iorden, kappa litt inn mot fører sida for også feste den opp på provisorisk måte og det funka som fy ENDELIG har eg alle gir :D Da Da er det berre å feste fuel rail og kle downpipe inn med eksos bandage igjen, så må berre dei dyse driverane komme seg i postkassa mi. Dagens motto: 2 steg tilbake, 5 fram
Silverboy Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 glemte jo å ta bilde når jeg var innom, men da ser det jo ut som du har løst det uansett
|Ole| Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 glemte jo å ta bilde når jeg var innom, men da ser det jo ut som du har løst det uansett Det stemmer Ellers så har eg også lufta clutchen, og den var ein smule tyngre enn eg trudde
|Ole| Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 Da har eg fått sveisa igjen gass spjeldet, einaste eg trenger der no er ein enveis ventil. Tar den fra eit eller anna VAG tenker eg, lika å bruke VAG deler men sånn blir det
Gravstein Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Ja no trenger du kun dyse driverane som sagt Vist ikkje så låna vi noken dyser slik att faen skapet starter
|Ole| Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 Hvor store dyser har du? 872cc Ja no trenger du kun dyse driverane som sagt Vist ikkje så låna vi noken dyser slik att faen skapet starter Jauda, vi skal altids få start
Silverboy Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Har 6 stk 872 dyser med motstand liggende, kun prøvestartet og varmkjørt, siemens deka 2500kr, kan sendes i morgen
|Ole| Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 Har 6 stk 872 dyser med motstand liggende, kun prøvestartet og varmkjørt, siemens deka 2500kr, kan sendes i morgen Høg ohm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå