Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp... En cm eller to tror jeg det var, mulig det ikke var nødvendig å ta så mye, men det var ihvertfall enkelt og greit :) Bare passe på å korte og vri begge stagene like mye.

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eg TRUR eg skjøna kva du meina :P

Har du festa den i original festet i bakkant?

Skrevet
var ikke meningen å "skrike"... ble en stor bokstav formye ;)

Kan se om jeg finner en ødelagt jeg kan ta bilde av i kveld

Hehe, flotte greier :P

Vist du hadde fått til det hadde eg blitt SUPER glad, tenkte eg skulle begynne å skru den ned å sjå litt på det akkurat i dette øyeblikk, September treffet på Rudskogen nermer seg alt for fort :D

Skrevet

Da har eg fiksa giroverføringa så no er alt av driv iorden, kappa litt inn mot fører sida for også feste den opp på provisorisk måte og det funka som fy :D

ENDELIG har eg alle gir :D :D :D Da

Da er det berre å feste fuel rail og kle downpipe inn med eksos bandage igjen, så må berre dei dyse driverane komme seg i postkassa mi.

Dagens motto: 2 steg tilbake, 5 fram :D

Skrevet
glemte jo å ta bilde når jeg var innom, men da ser det jo ut som du har løst det uansett ;)

Det stemmer :D

Ellers så har eg også lufta clutchen, og den var ein smule tyngre enn eg trudde :P

Skrevet

Da har eg fått sveisa igjen gass spjeldet, einaste eg trenger der no er ein enveis ventil. Tar den fra eit eller anna VAG tenker eg, lika å bruke VAG deler men sånn blir det :P

6yetjnq71ihx7jy632r9.jpg

dfd8jeg6b7ijbc63tyx9.jpg

Skrevet
Hvor store dyser har du?

872cc

Ja no trenger du kun dyse driverane som sagt :)

Vist ikkje så låna vi noken dyser slik att faen skapet starter :mrgreen:

Jauda, vi skal altids få start :)

Skrevet
Har 6 stk 872 dyser med motstand liggende, kun prøvestartet og varmkjørt, siemens deka 2500kr, kan sendes i morgen ;)

Høg ohm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...