Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lavohm med motstandsrekke. Mitt sprut trenger høyohm og de satt på den.

regner med at det er motstander du venter på, om jeg har skjønt det riktig....?

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er lavohm med motstandsrekke. Mitt sprut trenger høyohm og de satt på den.

regner med at det er motstander du venter på, om jeg har skjønt det riktig....?

Nei, er ikkje vanlege motstander. Er 2 små kretskort som skal gjere "motstanden" litt meir stabilt :)

Skal jo vere på vei i posten, og eg er jo ikkje så veldig interisert i å kjøpe samme dyser som eg allerede har når KSR har motstander liggende på lager 20 min ifra heimen min :P

Skrevet
Bare hørt mas om disse dysegreiene i "månedsvis" nå, så tenkte hvis det hastet ;o)

Hehe, 3-4 veker :P

Ligger vel i tollen eller lignande :D

Og ja, eg kan ha ein tendens til å vere litt masette, håpar folke overser det :D

Men tusen takk for att du prøvar og vere hjelpsom, vekser ikkje på gras her på bimmers lenger :D

Skrevet

Vi har idag prøvd å starte uten hell, dysene pulser ikkje...

MEEEEN, gjer ikkje opp for det. Denne SKAL vere ferdig mappa til Skogen i September for da skal den prylast...

Skrevet

Dyse driveren som er gåen, prøver å fikse dei nermaste dagene så er det prøving igjen :)

Skrevet

Eg er eit surre hode, no har eg BESTEMT meg....

Autronic SM4 blir innkjøpt...

Skrevet
Det kommer du ikkje til å angre!!! :)

Nei det trur eg og, det er eliminering av den største svakheten i motoren tenker eg :)

Skrevet

Håper ikke du blir sint om jeg nevner dette igjen.

Hadde du bare gjort som jeg sa, skaffet megasquirt av Mr. Kristiansen og latt være og spare den tusenlappen hadde bilen din startet for lenge siden 8)

Skrevet
Håper ikke du blir sint om jeg nevner dette igjen.

Hadde du bare gjort som jeg sa, skaffet megasquirt av Mr. Kristiansen og latt være og spare den tusenlappen hadde bilen din startet for lenge siden 8)

Kor mange ganger skal du minne meg på det der? Unødvendig,ja det svir og ja man lære av sine egne feil....

Skrevet

er vel ingen som har benektet at autronic er bedre på mange måter. Men det koster også MYE mer.

mitt neste sprut blir også ms

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...