Frans2k Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 er vel ingen som har benektet at autronic er bedre på mange måter. Men det koster også MYE mer.mitt neste sprut blir også ms Hva koster MS da?
Morty999 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 er vel ingen som har benektet at autronic er bedre på mange måter. Men det koster også MYE mer.mitt neste sprut blir også ms betaler heller mer og får ting som virker jeg hvertfall..
Azeton Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Ms funker på min bil. Jeg er heldig og slipper og betale mye!
Joachim_M5 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Det et bra du sa det selv, "heldig" er ordet... Heldig at det funker!
Azeton Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Heldig er ikke ordet, ordet du leter etter er kunnskap Jeg kjenner en som kan alt man trenger og vite om det. Tipset ole om han, men han skulle spare 1000,-.. ser hvordan det funker.. Har dessuten sett endel biler som går fint på MS de siste årene.
///Naitsirk Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Ms funker på min bil. Jeg er heldig og slipper og betale mye! Hehe..gutten som har ordna seg
Azeton Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Var det diypnp som ble brukt her? Var noe ebay greier. Ikke diypnp..
|Ole| Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Kan vi slutte å diskutere MS her? Han som har hjelpt meg med dette har god peiling osv så med rett så skulle det ha funka, feilen ligger i att desse gamel E30 netta ofte er tukla med sjølv om det ikkje ser sånn ut... Og det er ein grunn til att gutta som kjører ein del hk bruker autronic og ofte bedre sprut, berre synd att eg ikkje innsåg det før... Ellers så har eg hatt E30`n ut fra verkstedet idag da eg har skrudd av kassa på audi dritten eg har, den hadde knust utløyserlager, trykkplate og utløyserarm, så det ryker ein del penger for tida Legger ved eit "lufte bilde"
|Ole| Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Så du hva jeg skrev lengre oppe? Send meg pris og info på pm Har dialog med ein svenske men er jo greit å ha litt fleire alternativ
FineMeg Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Nå har jeg lest hele tråden fra side 1 og jeg må si at jeg er mektig imponert Skal selv gå igang med E30 turbo prosjekt nå etter gatebil i september så jeg er veldig spent på å se din bil i aksjon om du rekker å bli klar Skal følge med og komme bortom deg å ta en titt Lykke til videre jeg tipper 533,7 whp
|Ole| Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Nå har jeg lest hele tråden fra side 1 og jeg må si at jeg er mektig imponert Skal selv gå igang med E30 turbo prosjekt nå etter gatebil i september så jeg er veldig spent på å se din bil i aksjon om du rekker å bli klar Skal følge med og komme bortom deg å ta en titt Lykke til videre jeg tipper 533,7 whp Sånne komentarer er altid kjekt og få Og att du faktisk har lest heile tråden er jo heilt sjukt Om eg blir klar venter eg att du helser på, og eg håper eg kjem opp i talla du tipper. Hadde vert morro
Joachim_M5 Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Du har ikke vurdert vipec da, i og med at du skal til PPF å mappe uansett? vipec er billigere enn autronic, og neppe noe dårligere, faktisk kanskje bedre på enkelte punkter. Ellers en grom bil du har.
|Ole| Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Du har ikke vurdert vipec da, i og med at du skal til PPF å mappe uansett? vipec er billigere enn autronic, og neppe noe dårligere, faktisk kanskje bedre på enkelte punkter. Ellers en grom bil du har. PPF er avbestilt siden alt har vert så usikkert, turte ikkje holde på timen i forhold til att eg ikkje veit når eg får start Korfor er Vipec bedre enn Autronic om eg tørr spørre? Edit: Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå