Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var igrunn ikke ment som en påstand, det var igrunn bare jeg som "tenkte høyt"... :)

Det er samme mann som står bak både autronic og vipec, så det er nærliggende å tro at enkelte ting i Vipec er forbedret i forhold til autronic. Dette er ikke noe jeg vet, men det kan virke sånn utifra hva Ärtan på PPF og andre har skrevet. :)

Edit: og hvis du kjøper Vipec fra PPF så får du support i verdensklasse med på kjøpet, og det er noe jeg VET! :)

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
KRB trading har SM4.

Crister hos PBC auto kan koble og bremse bilen din, han er en av de flinkeste gutta jeg vet om som driver med dette.

Hadde håpt få å finne eit brukt eit som var så og sei om ikkje heilt ferdig kobla, har eit par på hand. Får sjå kor eg havna ut, blir iallefall Christer som mapper ettersom eg har forstått :)

Skrevet

Da har eg ledningsnett og cdi boks på hand, nokken som har sm4 boks liggende som vil kvitte seg med den? :)

Skrevet

Kan si det slik at det eneste jeg har nok av er tid :P Jeg er desverre blitt ufør pga ryggskade så i påvente av omskolering så blir det god tid til og bygge bil og lese forum ;) Stå på,når du kommer i mål så smaker seieren enda bedre enn forventet :D

Skrevet
Kan si det slik at det eneste jeg har nok av er tid :P Jeg er desverre blitt ufør pga ryggskade så i påvente av omskolering så blir det god tid til og bygge bil og lese forum ;) Stå på,når du kommer i mål så smaker seieren enda bedre enn forventet :D

Såpass, ganske greit att du får omskulering da :) Er nokk av dei som sitte heime og aldri gjer nokke meir :)

Er veldig kjekt med positive komentarer :)

Hjerteleg!! :P

Ellers så har eg fått tak i SM4 ferdig til m20 veeeldig billig :)

Dette er lagt opp til en coil osv, alle sensorer følger med :)

FORNØGD pluss!! :)

8)8)

Skrevet

Nåh, SM4 på vei? Skøyskøy, blir det forhåpentligvis skikkelig ledningsnett no da 8)

Gleder meg til den fyrer, vi er alle leie av å vente :twisted:

Skrevet

Jaws: Jepp, skal vere riiimeleg plug and play dette :)

Torgeir: Håper da det :)

Leif Harald: Mapper når eg har starta....

Skrevet
Aa okda, synes jeg leste du hadde bestilt time hoss PPF ser du :)

Det stemmer men den blei avbestilt i og med att eg var usikker på når eg fekk oppstart :)

Skrevet

Kjakan: Ja det bør det bli, er dyrt sjølv om eg fekk det grisebillig :P

Einarsen83: Ja sjansene blir større og større no, skal også vere innlagt eit mapp som passer greit til min motor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...