FineMeg Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Bilen ankommer i denne uka Så nå begynner det å klø i fingra etter å sette igang
|Ole| Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Nupen1: Skal ligge inne eit mapp på sprutet som har vert brukt på 2.7 før Einarsen83: Det er heilt supert, gleder meg til å sjå tråd
M|Fjeld Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 På tide å følge med denne tråden også Flott arbeid og utrolig gjennomført prosjekt så langt!
|Ole| Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 På tide å følge med denne tråden også Flott arbeid og utrolig gjennomført prosjekt så langt! Takker
|Ole| Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Sm4`n kjem i løpet av veka tenker eg så satser på oppstart av dyret til helga Gruer meg litt til å ettertighte i forhold til att det er pyramide-ringer på denne
Laudrup Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Det blir bra Tror du har gjort det riktig nå, invistert i autronic. Det er utprøvd kan man si
|Ole| Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Det blir bra Tror du har gjort det riktig nå, invistert i autronic. Det er utprøvd kan man si Håpar da att det er verdt pengane, føler meg litt sikrere no i forhold til stabilitet osv
Laudrup Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Mhm. Skal du ta sjansen på at det resisterende mapet er bra nok til din eller skal du ha en til å lage et nytt oppsett til din motor?
|Ole| Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Mhm. Skal du ta sjansen på at det resisterende mapet er bra nok til din eller skal du ha en til å lage et nytt oppsett til din motor? Satser på att Christer Halvorsen vil mappe bilen før skogen
Laudrup Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Mhm. Skal du ta sjansen på at det resisterende mapet er bra nok til din eller skal du ha en til å lage et nytt oppsett til din motor? Satser på att Christer Halvorsen vil mappe bilen før skogen Genialt Er nok det beste det. Så kan du kjøre til han med det som er der mulignes
|Ole| Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Mhm. Skal du ta sjansen på at det resisterende mapet er bra nok til din eller skal du ha en til å lage et nytt oppsett til din motor? Satser på att Christer Halvorsen vil mappe bilen før skogen Genialt Er nok det beste det. Så kan du kjøre til han med det som er der mulignes Neidu, blir dradd på henger ned Tar ingen sjangser, kjøyre den kanskje opp på hengaren
Frans2k Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Jeg ville nokk kjørt en tur med bilen før mapping, trenger jo ikke å tyne den. Utrolig kjipt å finne dustefeil når du står i benken! Jeg kjørte 8mil før jeg dro i benken, å da var jeg helt sikker på at det ikke var igjen luft i kjølesystemet, å att alt var i orden!
|Ole| Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Jeg ville nokk kjørt en tur med bilen før mapping, trenger jo ikke å tyne den. Utrolig kjipt å finne dustefeil når du står i benken!Jeg kjørte 8mil før jeg dro i benken, å da var jeg helt sikker på at det ikke var igjen luft i kjølesystemet, å att alt var i orden! Min erfaring er no att man merker fort om det er luft i kjølesystemt på tomgang, bilen må jo varmes nokken ganger i og med att eg må ettertighte arp boltene nokken ganger... Vi får sjå kva kva forrige eiger av motor seie, følger alt han seie til punkt og prikke...
Jørgen-A Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 du kan da kjøre bilen på den gamle mappen om du vil. du må da ikke kjøre full gass. 1000 lappene springer fort i vei om om det er no småfeil i benken vann lekasjer oljelekasjer mm. men ditt valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå