|Ole| Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 FORNØGD Eg kjenne att eg er litt over igjennomsnittet gira http://www.youtube.com/watch?v=FIQuz8YdVmk
Jørgen Lie Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Så bra at det endelig starter, Ole!!! Nå er det vel bare "resten" igjen Får håpe du får missbrukt bilen litt i denne sesongen, selv om den nærmer seg slutten med stormskritt..
HypeTraxX Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Artig å se at den lever! Gatebil i september da ??
|Ole| Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Jada, satser på mapping om 1.5 veke rundt der ein plass så vi skal nokk rekke September treffet håper eg Og det gjer ingenting att det snart er sesongslutt no når eg veit att den funker osv, blir bur osv i vinter så eg trenger tida på meg. Blir mykje pengar ut der og
m20b25turbo Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 grattis med oppstart! kansje vi møtes på rudskogen
|Ole| Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Takker gutta m20b25turbo: Det skal ikkje du sjå heilt vekk ifra
|Ole| Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Har skifta olje å tetta litt olje drypp her og der, ser ut til att pyramide ringene begynner å sette seg litt og for den ryker nesten ikkje på tomgang. Bilen går reint opp til 2400 omdreininger der vi har satt sperra foreløpig Turboen lader bra allerede så langt nede på registeret så her blir ikkje det mykje lagg trur ikkje eg
|Ole| Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Gratulerer med oppstart, ikke lenge igjen nå! Nei no nermer det seg mykje morro
FineMeg Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Hadde vært rått å få sitta på en tur på Rudskogen om du rekker det
|Ole| Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Hadde vært rått å få sitta på en tur på Rudskogen om du rekker det Eg seie til deg som eg har tenkt å sei til alle andre, om du står der å spør når eg skal ut fra depoet så er det ikkje utrulig att man får sitte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå