Gå til innhold

/// E28-låven avd Løfall

Thomas N
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra prosjekt dette her! Stå på!!

Takk takk :) Bare få ferdig Golfene nå i vinter så blir det :) Har holdt på og bredda en golf 1 i stål og slipa ned hele karossn og restaurert en golf 2 så, blir litt tid før Bmw`n blir prioritert men :/ Blir bra når alt er ferdig og alle delene er i hus :) Da blir det godt og sette slipern i 535`n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har noen av delene begynt og kommet inn :) Ny front og nye innerskjermer er på plass og en ny bakskjerm ;) Da er det bare og vente på neste lass :) Går ikke så fort her på denne tråden min men, er vel mest pga at M535`n ikke blir prioritert før alle delene er kommet i hus og de andre prosjekta er ferdig :) Men, når det først braker løst da skal det bli masse bilder og godis her inne også :) Skal prøve og få tatt noen bilder i helga :) Har ribba bilen innvendig, tatt ut det "pene" Beige stoff interiøret :P og sjekka bilen for rust :)

pcawe5jtyuxipm2hx7kv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler du orginaldeler eller uorginale? Jeg kunne godt tenkt meg å handlet diverse orginaldeler i stål til E28en min, men det koster jo blod.... Og uorginale deler hadde jeg ikke lyst til å handle...

Originale Deler her ja :) Det koster flesk men,når man skal pusse opp en original M535i så er det definitivt verdt det for min del :)

Uoriginale deler er overhode ikke aktuelt for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helga blir det vei og hente løs 535 travers fram og bak så jeg får begynt og samlet sammen deler til understell,skal bygge alt færdig utenom og plukke av noe under bilen så den er kjørbar,kjekt og kunne flytte den enkelt :)Er usikker på hvordan det blir med dempere og fjæring enda, men,blir bare traverser og diff som blir M535,og restn blir M5 e34 :)

Er usikker på om det blir coilovers eller om det blir bilstein enda, tiden vil vise, men vil helst at BBS hjula skal passe godt oppunder skjermbreddern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Neste uke bærer det vei og hente mer karosseri deler :) Har nesten alt nå :) Sveisapparat kommer til neste uke og :) Men, blir nok ikke bynt før alle delene er i hus og noe av de andre prosjekta er ferdig :)

Lurer litt på hva som er penest av Chrome lister og Sorte lister når jeg skal ha m5 felger med polert kant og BBS felger med polert kant ?

Noen som har noe innspill, bilder ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Der er tråden om godbilen din ja :) Sikla på denne når jeg var å kjøpte E36 skinnsetene av deg. Skal følge med her :)

Ja,det er bare og følge med :) Går ikke så fort enda ,holder på og kjøpe inn deler :) Men har fått taki sveisapparat nå så da går det jo rette veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best du holder koken Thomas..;) Dette blir den beste/peneste/råeste bilen på garden uansett hvos mange golfer med doruller å trimma volover du har stående..;)8)

Hehe, skal gjøre mitt beste Jørgen :) Har i det minste handla sveisapparat nå så da går det jo rette veien :) Golf med doruller og Trimma volvo er jo greit,men tror denne tar kaka når den er ferdig :) om 2-3 år ^^ !!?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...