Thomas N Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hva må du ut med for nye innerskjermer foran? Tror det kommer på en 6-7000 for begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Bra prosjekt dette her! Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Bra prosjekt dette her! Stå på!! Takk takk Bare få ferdig Golfene nå i vinter så blir det Har holdt på og bredda en golf 1 i stål og slipa ned hele karossn og restaurert en golf 2 så, blir litt tid før Bmw`n blir prioritert men :/ Blir bra når alt er ferdig og alle delene er i hus Da blir det godt og sette slipern i 535`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hehe jepp den bilen fortjener å bli skikkelig renovert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Da har noen av delene begynt og kommet inn Ny front og nye innerskjermer er på plass og en ny bakskjerm Da er det bare og vente på neste lass Går ikke så fort her på denne tråden min men, er vel mest pga at M535`n ikke blir prioritert før alle delene er kommet i hus og de andre prosjekta er ferdig Men, når det først braker løst da skal det bli masse bilder og godis her inne også Skal prøve og få tatt noen bilder i helga Har ribba bilen innvendig, tatt ut det "pene" Beige stoff interiøret og sjekka bilen for rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Handler du orginaldeler eller uorginale? Jeg kunne godt tenkt meg å handlet diverse orginaldeler i stål til E28en min, men det koster jo blod.... Og uorginale deler hadde jeg ikke lyst til å handle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Handler du orginaldeler eller uorginale? Jeg kunne godt tenkt meg å handlet diverse orginaldeler i stål til E28en min, men det koster jo blod.... Og uorginale deler hadde jeg ikke lyst til å handle... Originale Deler her ja Det koster flesk men,når man skal pusse opp en original M535i så er det definitivt verdt det for min del Uoriginale deler er overhode ikke aktuelt for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Til helga blir det vei og hente løs 535 travers fram og bak så jeg får begynt og samlet sammen deler til understell,skal bygge alt færdig utenom og plukke av noe under bilen så den er kjørbar,kjekt og kunne flytte den enkelt :)Er usikker på hvordan det blir med dempere og fjæring enda, men,blir bare traverser og diff som blir M535,og restn blir M5 e34 Er usikker på om det blir coilovers eller om det blir bilstein enda, tiden vil vise, men vil helst at BBS hjula skal passe godt oppunder skjermbreddern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Neste uke bærer det vei og hente mer karosseri deler Har nesten alt nå Sveisapparat kommer til neste uke og Men, blir nok ikke bynt før alle delene er i hus og noe av de andre prosjekta er ferdig Lurer litt på hva som er penest av Chrome lister og Sorte lister når jeg skal ha m5 felger med polert kant og BBS felger med polert kant ? Noen som har noe innspill, bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Ville satset på shadowline jeg,men det er jo smak og behag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Der er tråden om godbilen din ja Sikla på denne når jeg var å kjøpte E36 skinnsetene av deg. Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Best du holder koken Thomas.. Dette blir den beste/peneste/råeste bilen på garden uansett hvos mange golfer med doruller å trimma volover du har stående.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Ville satset på shadowline jeg,men det er jo smak og behag:) Jepp det er det Men, listverket er vel noe av det siste som blir montert på så, er kjapt og forandre på det Kjekt med andres meninger og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Der er tråden om godbilen din ja Sikla på denne når jeg var å kjøpte E36 skinnsetene av deg. Skal følge med her Ja,det er bare og følge med Går ikke så fort enda ,holder på og kjøpe inn deler Men har fått taki sveisapparat nå så da går det jo rette veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Best du holder koken Thomas.. Dette blir den beste/peneste/råeste bilen på garden uansett hvos mange golfer med doruller å trimma volover du har stående.. Hehe, skal gjøre mitt beste Jørgen Har i det minste handla sveisapparat nå så da går det jo rette veien Golf med doruller og Trimma volvo er jo greit,men tror denne tar kaka når den er ferdig om 2-3 år ^^ !!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå