Thomas N Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Da var sveisapparat kommet i hus Og valget falt på en Gammel Esab Godt innkjørt,men funker som bare det Skiftet alle slitedeler og kjøpt maske og utstyr på Tess for og få alt jeg trenger av utstyr til og sveise God kvalitet og gode priser Firmarabatt Skal kose meg masse med Esab`n min fremover
Thomas N Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Denne er rå!! Syns den er knallgod jeg vertfall Funker fint uansett vinkel på pistol egentlig
E28 TURBO Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Tips ang intreiøret! Robert Nilsskog en kompiss av meg har kjøpt noen stoler derfra til sin M3 yber bra resultat og ikke dyrt! http://shop.strato.de/epages/61428106.s ... es/Modular De trekker opp det du har, eller bygger nytt med det understellet du måtte ønske!
Thomas N Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 lekkert Takk takk Er vel på vei til og bli bra din og nå Stig
Thomas N Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Tips ang intreiøret! Robert Nilsskog en kompiss av meg har kjøpt noen stoler derfra til sin M3 yber bra resultat og ikke dyrt! http://shop.strato.de/epages/61428106.s ... es/Modular De trekker opp det du har, eller bygger nytt med det understellet du måtte ønske! Takk Takk Men, er det bare og bestille nye komplette front og bakseter der da ? eller må man sende inn sine egne ?
E28 TURBO Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Robert har sendt ned baksetene og dørtrekkene sine nå, også trekker de dem i samme stil som Framstolene. Alcantara og svart skinn.
Thomas N Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Robert har sendt ned baksetene og dørtrekkene sine nå, også trekker de dem i samme stil som Framstolene. Alcantara og svart skinn. Såpass ja, skulle gjerne hatt mine i sort skinn jeg Får ta kontakt senere om hvordan jeg kan få et lite innblikk i hvordan Robert har gjort det Mulig det er billigere og bestille komplett nytt interiør med fester til e28 Men tusen takk for informasjon, er nyttig med litt hjelp fra folk rundt om
aslex Skrevet Desember 23, 2009 Skrevet Desember 23, 2009 Lykke til med prosjektet! Bra du tar deg god tid og bruker orginaldeler! Om 10 år får du igjenn for det;)
Thomas N Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Skrevet Desember 24, 2009 Lykke til med prosjektet! Bra du tar deg god tid og bruker orginaldeler! Om 10 år får du igjenn for det;) Takk for det Ja, det tar tid, men , er litt andre biler som trenger pleie og Men, når alle delene er i hus og alt det andre er ferdig ,da skal det bli forgang på den tenker jeg
Thomas N Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Det var lenge siden gitt, nesten glemt at jeg hadde tråd her, går for fullt med og handle deler og utstyr til bilen Holder på og skal ta over gården hjemme så tiden går mest til opppussing og lokaler til og holde på i nede og oppe i fjøset Og litt på huset selvsagt Tok den ut for og ta Siste vasken på den før den ble kjør inn på lagring for vinteren igjenn nå for ikke lenge siden Har og vært og handlet Kompressor til bruket Atlas copco som leverer 1.8 kubikk luft ved 7.5 bars trykk Stenhøj Lufttørker og 600 liters tank Fikk ikke bilde av lufttørkeren men det er vel ikke så viktig Skal prøve og legge inn noe litt nå og da så fremt det skjer noe her
Thomas N Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 nydelig eksemplar! ser tøff ut Takk for det Joda , den er ikke så værst Men,har en tendens til og ta av når jeg ser rust, så da er planen og bytte hver hele karroseridel med rust på istedet for og sveise flekker for så å få det i retur 2 år etterpå Tar en god del lengre tid, men da blir resultatet deretter når den står ferdig Bilen blir sandblåst og syregrunnet så dette skal bli bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå