Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var sveisapparat kommet i hus :) Og valget falt på en Gammel Esab :) Godt innkjørt,men funker som bare det :) Skiftet alle slitedeler og kjøpt maske og utstyr på Tess for og få alt jeg trenger av utstyr til og sveise :) God kvalitet og gode priser :) Firmarabatt :)

Skal kose meg masse med Esab`n min fremover :)

yaf00sn3qadru9kslmxq.jpg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet
Robert har sendt ned baksetene og dørtrekkene sine nå, også trekker de dem i samme stil som Framstolene. Alcantara og svart skinn.

Såpass ja, skulle gjerne hatt mine i sort skinn jeg :) Får ta kontakt senere om hvordan jeg kan få et lite innblikk i hvordan Robert har gjort det :) Mulig det er billigere og bestille komplett nytt interiør med fester til e28 :)

Men tusen takk for informasjon, er nyttig med litt hjelp fra folk rundt om :)

Skrevet
Lykke til med prosjektet! Bra du tar deg god tid og bruker orginaldeler! Om 10 år får du igjenn for det;)

Takk for det :) Ja, det tar tid, men , er litt andre biler som trenger pleie og :)

Men, når alle delene er i hus og alt det andre er ferdig ,da skal det bli forgang på den tenker jeg :)

• 9 months later...
Skrevet

Det var lenge siden gitt, nesten glemt at jeg hadde tråd her, går for fullt med og handle deler og utstyr til bilen :)

Holder på og skal ta over gården hjemme så tiden går mest til opppussing og lokaler til og holde på i nede og oppe i fjøset :)

Og litt på huset selvsagt :)

Tok den ut for og ta Siste vasken på den før den ble kjør inn på lagring for vinteren igjenn nå for ikke lenge siden :)

nlsej0zeae0jxccz2ymk.jpg

50ujl78chyvt0dl2tf4c.jpg

y36rh7jf9h37vnemf0pv.jpg

Har og vært og handlet Kompressor til bruket :)

Atlas copco som leverer 1.8 kubikk luft ved 7.5 bars trykk :)

9tvtk8ldr6axb1ciprob.jpg

Stenhøj Lufttørker og 600 liters tank :)

7q3mwchhkxz9onm50rld.jpg

Fikk ikke bilde av lufttørkeren men det er vel ikke så viktig :):P

Skal prøve og legge inn noe litt nå og da så fremt det skjer noe her :)

Skrevet
nydelig eksemplar! ser tøff ut

Takk for det :)

Joda , den er ikke så værst :)

Men,har en tendens til og ta av når jeg ser rust, så da er planen og bytte hver hele karroseridel med rust

på istedet for og sveise flekker for så å få det i retur 2 år etterpå :P

Tar en god del lengre tid, men da blir resultatet deretter når den står ferdig :)

Bilen blir sandblåst og syregrunnet så dette skal bli bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...