winchester Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Du får jo ikke rusten igjen med mindre du gjør en dårlig jobb/bruker dårlige produkter til etterbehandling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Du får jo ikke rusten igjen med mindre du gjør en dårlig jobb/bruker dårlige produkter til etterbehandling. Det var ikke akkurat det jeg siktet til Men,meden såpass værdig original bil så fortjener den nye deler, i mine øyne Men, etterarbeidet og jobben etter man har sveiset en liten flekk på en bakskjerm for eksempel er ganske omfattende Har sveist mange småhull før jeg og, men denne fortjener bedre Så da bytter jeg like greit hele ,så slipper jeg og bruke lang tid på det ,litt sparkling blir det jo uansett men Du skjønner hvor jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Endelig tilbake ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Endelig tilbake ja Ja Men lite liv foreløbig,får håpe det tar seg opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 fin bil Takk for det Men som sagt den skal bli Penere med tiden Når jeg får begynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Du har tråd her du å ja:) Må vel følge med litt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Du har tråd her du å ja:)Må vel følge med litt her Ja Hatt det ei stund no Skjer ikke så my, men litt bli det vel framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Se der ja Thomas, misunnelig på denne ja, men klarer meg fint uten de stygge setene dine, få tak i skinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Denne tråden har ikke jeg heller fått med meg tidligere. Må følge med litt her skjønner jeg, i håp om at det kommer oppdateringer etterhvert Høres hvertfall ut som du skal gjøre dette skikkelig når du først skal gjøre det, og sånt liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Se der ja Thomas, misunnelig på denne ja, men klarer meg fint uten de stygge setene dine, få tak i skinn! Hehe Har elektrisk sportsskinn stående hjemme så slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Denne tråden har ikke jeg heller fått med meg tidligere. Må følge med litt her skjønner jeg, i håp om at det kommer oppdateringer etterhvert Høres hvertfall ut som du skal gjøre dette skikkelig når du først skal gjøre det, og sånt liker vi Nei Har vel ikke vært så aktiv, skal ikke love jeg blir det enda eller, men når det blir så skal jeg love oppdatere jevnlig Med masse bilder Skikkelig må det gjøres Det har vi jo snakket om før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Se der ja Thomas, misunnelig på denne ja, men klarer meg fint uten de stygge setene dine, få tak i skinn! Hehe Har elektrisk sportsskinn stående hjemme så slapp av E34 det da eller? Må skaff til E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Se der ja Thomas, misunnelig på denne ja, men klarer meg fint uten de stygge setene dine, få tak i skinn! Hehe Har elektrisk sportsskinn stående hjemme så slapp av E34 det da eller? Må skaff til E28 e34 framstola og mercedes 2.5 16v bakstola Næh, ska med det fordervasotte greian da ? Med e34 stola kan du jækk dæ heilt ned i dørken vettu,det som e saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Haha , ja , for alldel , kan bli bra med det å Kan du ikke selge m-tech stolene til meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå