Gå til innhold

/// E28-låven avd Løfall


Thomas N
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får jo ikke rusten igjen med mindre du gjør en dårlig jobb/bruker dårlige produkter til etterbehandling.

Det var ikke akkurat det jeg siktet til :) Men,meden såpass værdig original bil så fortjener den nye

deler, i mine øyne :):)

Men, etterarbeidet og jobben etter man har sveiset en liten flekk på en bakskjerm for eksempel er

ganske omfattende :) Har sveist mange småhull før jeg og, men denne fortjener bedre :)

Så da bytter jeg like greit hele ,så slipper jeg og bruke lang tid på det ,litt sparkling blir det jo uansett men :)

Du skjønner hvor jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har ikke jeg heller fått med meg tidligere. Må følge med litt her skjønner jeg, i håp om at det kommer oppdateringer etterhvert :) Høres hvertfall ut som du skal gjøre dette skikkelig når du først skal gjøre det, og sånt liker vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har ikke jeg heller fått med meg tidligere. Må følge med litt her skjønner jeg, i håp om at det kommer oppdateringer etterhvert :) Høres hvertfall ut som du skal gjøre dette skikkelig når du først skal gjøre det, og sånt liker vi :)

Nei :) Har vel ikke vært så aktiv, skal ikke love jeg blir det enda eller, men når det blir så skal jeg love

oppdatere jevnlig :) Med masse bilder :)

Skikkelig må det gjøres :) Det har vi jo snakket om før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja Thomas, misunnelig på denne ja, men klarer meg fint uten de stygge setene dine, få tak i skinn!

Hehe :)

Har elektrisk sportsskinn stående hjemme så slapp av :)

E34 det da eller? :P Må skaff til E28 :)

e34 framstola og mercedes 2.5 16v bakstola :)

Næh, ska med det fordervasotte greian da ?

Med e34 stola kan du jækk dæ heilt ned i dørken vettu,det som e saker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...