Gå til innhold

/// E28-låven avd Løfall

Thomas N
 Share

Anbefalte innlegg

Skikkelig må det gjøres :) Det har vi jo snakket om før :)

Ja blir det så grundig gjort som du skisserte her tidligere så er det ikke tvil om at denne blir så godt som strøken til slutt :)

Skal ta av skiltene på E24`n også nå, så kommer den nok ikke på veien igjen før den blir veteran. Viktig å ha langtidsperspektiv på sånne ting, for det baller ofte på seg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skikkelig må det gjøres :) Det har vi jo snakket om før :)

Ja blir det så grundig gjort som du skisserte her tidligere så er det ikke tvil om at denne blir så godt som strøken til slutt :)

Skal ta av skiltene på E24`n også nå, så kommer den nok ikke på veien igjen før den blir veteran. Viktig å ha langtidsperspektiv på sånne ting, for det baller ofte på seg :wink:

Ja, grundig må det bli :) Bestilte netopp en drøss til med deler fra Gs her nå :)

Ja, det er kjekt å ha planene i orden, og ta det med ro å gjøre jobben godt, men, når man

har flere baller i luften er det greit og ha plass til og stue unna litt når det blir for mye :)

e24`n er jo en helrå bil det også :) som fortjener å bli tatt vare på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja, endelig er det ting som skjer her igjen ;) Bare å få sammen lokalene slik at du har å gjøre de lange vinternettene, Thomas!! Denne må vel få lov til å stå ferdig til våren 2011?? :mrgreen:

Joda ;) Skjer ikke så mye men, Lokalene er vel der, men må få det slik som jeg vil først :)

Blir en del støyping,sveising av porter,Nytt inntak på hus-fjøs og nytt skap og strøm i fjøset,

nye rørgater til luft , så ting tar tid :)

2011 blir nok vanskelig tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 3 weeks later...
Skjer det noe her da Thomas? ;)

Skjer ikke så veldig mye enda :-D

Det går mest i og handle deler for tiden , har det meste av karosseri nå :-D

Skal bestille en dose igjenn snart, før det blir å bestille understellsdeler og diverse :-D

Pusser opp hus og fjøs/verksted så det går litt tid til dette og for tiden ..

Men det blir etterhvert :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
skjer det noe her nå a?

Skjer ikke så mye foreløbig, går mest i handling av deler for tiden :-D Å med opppussing av hus og fjøs/verksted så går tiden fort :-D Blir vel og begynne når alle deler er i hus og lokalet til bilen er strøkent og færdig innredet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
  • 7 months later...

Holder fremdeles på og pusse opp hus og handler deler til den gamle e28 min,begynner og få det meste nå, skal komme med noen bilder til helgen om jeg får det til :) Huset begynner og bli men lokalene til bilen er det ikke gjort så mye mer enn og rette av rommet og lagt armering,samt inntak for strøm,septik og innlagt vann,så får håpe det blir støyping nå snart :wink: Men for og piffe opp tråden en liten tur så kan jeg vel meddele at min gamle m535 har fått seg en ny kamerat for tiden 8) Har den likså greit innpå samme tråden for den her er så bra at det blir kun noen små oppdateringer,bilen er en original 1985 m535i som er i veldig bra stand, 1 rustbløre i fremkant av passasjerdør er det jeg har funnet :P Hentet denne i polen,står s38b38 hjemme på pall en 262cr,e34 m5 understell som skal monteres coilovers på og håper på og finne noen nye gromme felger [-o<

Men mangler Motorfester,grenrør,travers til girkasse,og mulig jeg vil inn med et lettere m5 3.6 svinghjul,også shadowline lister :D om noen vet om eller har noe av dette for salg så send meg pm #-o:applause: !

0sbd0wb0nrf0puxtzocb.jpg

wr78hf8cb27p0pitn4p4.jpg

vhcl1chi76vjmmqcjqtt.jpg

7ngm1blg1v2341c0luxd.jpg

fqm0l5qktwcnmdxec1j3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker skyss dette :applause:

Ble det ikke med en bil til hjem fra Polen skal tro? :wink:

Joda,bilen var overaskende bra :D Skulle ikke ha noen men den dukket opp på mobile 2

dager før avreise og fant ut etter og ha fått 50-60 bilder på mail og snakket med en veldig trivelig og hjelpsom polakk så kunne jeg ikke la sjangsen gå fra meg [-X

Jo,det ble med en til, kan legge ut et bilde av den også når jeg får mulighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig om du kunne lagt ut bilder av den andre også ja. Har kun sett et teaserbilde av litt av fronten :wink: Skulle vel helst ha tatt en tur utover for å inspisere bilene, men det får bli ved en senere anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig om du kunne lagt ut bilder av den andre også ja. Har kun sett et teaserbilde av litt av fronten :wink: Skulle vel helst ha tatt en tur utover for å inspisere bilene, men det får bli ved en senere anledning :)

Skal nok få til det :D Bilene våre blir vel stående godt de så hadde vært morsomt og sett litt på hverandres prosjekter en gang ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...