Gå til innhold

/// E28-låven avd Løfall


Thomas N
 Share

Anbefalte innlegg

Den såg jo fantastisk flott ut...

Jo takk Pedi :P

Den er vel over gjennomsnitte bra for og være en original m535 ,men noen kjøpesenterbulker er det jo, den har gått i sveits og har fullt servicehefte siden ny,så jeg håper med tiden og få den ganske bra,den får være sånn inntil videre,så får den få seg et lakkstrøk senere når det er mere behov for det og det er andre ting som suger mindre penger tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

16k4eju70xmlyqt2vhgd.jpg

91uog2y8ho0hqxzt3r3l.jpg

o01szgfu682c1d2mpi2z.jpg

Da ble det gått til innkjøp av enda en e28, en528ia 1983 modell i veldig god stand,et bittelite rusthull på hjulbue nederst bak høyre.

Bbs fangere og bagasjeromsvinge,m-tech hjulbuelister og sideskjørt,16" bbs,aircondition,alt elektrisk,takluke,cruisecontroll,sort m-tech interiør. Valgt og kjøpe denne og bygge opp slik jeg vil istedet for og ribbe en original m535 :-D Som sagt før, det går mest i handling av deler og utstyr her til bilene for tiden, og husprosjekt,men håper å få noen oppfølgere den dagen det skjer noe her igjenn,ser frem til det når hus og hjem begynner og bli ferdigstilt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ble det ordning ja ;) Synes du skal beholde denne orginal jeg Thomas :oops:

Ja, begynner og venne meg til stylingen, men fristen til m5 front,hjulbuelister og mtech vinge står høyt på ønskelista, men, har prøvd på noen felger, og med coilovers og litt spacere kan den faktisk bli pen med stylingen som er og ..

Vet du Jørgen hvordan jeg får til og endre overskriften ? på Mappen min her ? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg tro på ja, altså å beholde det som står der men med litt andre hjul og høyde, om du ikke vil kjøre den slik, som i mine øyne også ser umåtelig bra ut ;)

Gå til første siden, og første posten din, så trykker du "endre" nede på høyre siden i rammen som tilhører første post :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg tro på ja, altså å beholde det som står der men med litt andre hjul og høyde, om du ikke vil kjøre den slik, som i mine øyne også ser umåtelig bra ut ;)

Gå til første siden, og første posten din, så trykker du "endre" nede på høyre siden i rammen som tilhører første post :)

Ja, det ble jo et bra syn egentlig, får sanke litt deler til denne og sikkert , håper på å få til en ganske snart som jeg vil slik at jeg og kan delta på treff og cruising å det som følger, kos og vite at man har de stående men har vært sjarm og blitt med på treff osv og den del av hobbyen men det blir vel etterhvert :-D

Tusen Takk ! Skal prøve :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg følge med! Elsker e28:-D fine biler du har!!

Ja men det er trivelig :-D Ja du ser jo at du ikke er alene om det :-D Tusen Takk, 2 pene og en litt shabby :-D Skal prøve og komme med noe vettug`t å legge inn av og til fremover fordi om det ikke blir fullt opp med bilene enda, men jeg har de nå vertfall og det er godt og vite så får vi prøve og skru litt etterhvert :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...