Zitr0 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Har 2 små dioder som lyser sammen med angel eyesene som parklys, er dette en anmerking på EU kontroll ? eller kan jeg bare la dem være før jeg tar inn biln ? På forhond takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Bare ae pleier sjeldent å være noe problem, men det der vil jeg tro kan skape litt usikkerhet hos verksted.... Hva i alle dager er det der for noen ae? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 DeLight lykter fra BS. http://www.bsbildeler.no/butikk/images/imagine.aspx?i=DLBMK06J.jpg&w=5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Kan anmerkes som "parklys-feil antall". Men langt ifra sikkert at verkstedet sier noe på det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Takk for svar, har fått montert egen bryter til dem idag så det blir bare lykke Vet du om Airbag lampa er no anmerkning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 er det feil med airbag får du feil..men om de markerer feil bare pga pæra lyser uten å vite hvorfor vet jeg ikke..men det tipper jeg de jør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 air bag lampe er 2er feil om jeg ikke husker feil, samme gjelder abs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 air bag lampe er 2er feil om jeg ikke husker feil, samme gjelder abs.. airbag er 1er, har vært på eu med biler som har feil med airbag lampa, har aldri fått noen annmerkning på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Airbag er ikke mangel på PKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Airbag er 2 er mangel fordi det går på sikkerhet, og blir anmerket under "LYS/REFLEKS/ELEKTRISK" og under "varsellamper" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Går det ikke an å prøve seg på en spansk en, ala "Jeg har ettermontert et airbagratt i en bil uten airbag" og håpe på det beste? Hvis de i det hele tatt henger seg opp i det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Går det ikke an å prøve seg på en spansk en, ala "Jeg har ettermontert et airbagratt i en bil uten airbag" og håpe på det beste? Hvis de i det hele tatt henger seg opp i det da. Du vil jo ikke få opp noe feilmelding på airbag i en bil som opprinelig ikke har airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå