Gå til innhold

Dårlig service - BMW-forhandlere


Termy
 Share

Anbefalte innlegg

vel, jeg kjenner meg igjen der Termy.

Gidder ikke nevne navn, men jeg kontaktet 2 bilforretninger i HAMAR ang. import av bil fra tyskland.

Snakket med dem på tlf og jeg gikk rett på sak.

JEG SKULLE HA BIL. Jeg hadde letet i over 1 år etter et "perfekt" eksemplar uten å treffe blink.. Nå var jeg desperat og var villig til å betale det "det" kostet... (jeg var så oppriktig jeg kunne være)

Begge forretningene skulle sjekke opp og ringe meg opp igjen snarest..

Har enda ikke hørt noe, men jeg fant til slutt bilen.

Uansett hvor barnslig det er, så skulle jeg gjerne likt å dratt innom dem en dag og sagt hva jeg mener om deres service og de tusenlappene de tapte for ikke å gjøre jobben sin.

De er bilselgere! Jobben dems er å GI DEG TILBUD.

:) Håper du får bedre behandling i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dårlig service ja. : o Spørs om du ikke må ta turen innover til Oslo. Selv om det egentlig ikke burde være sånn. Jeg kan anbefale Stenshagen bil Oslo ( drammensveien 213 ) Og Bavaria autozentrum Økernveien 99. Meget hyggelige folk der som lytter til det du som kunde sier. Kjøpte selv (brukt)bil på stenshagen i Oslo.

Lykke til med bilkjøp ! :)

hvem kjøpte du bil av da? 3 av bruktselgerne er medlem her!! Holder med ett fornavn.

Trådstarter jeg har sendt deg en PM, ring meg eller send meg en mail så skal v se hva vi kan få til. Og som jeg sa i Pm så ville jeg tro at det er tilfeldighet, det er umulig å vite om kunden er ute etter en e-30 til 80 000 eller en m3 til 1 000 000. De fleste selgere er på provisjon å skal være klare for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...