Johnsen Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Ja, vi fåtallige får rette oss etter d da!
S.Arnesen Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Oi, her ble d diskusjoner ja! Ironi er vist et fremmedord her inne, ser d ut som! Beklager OT ja, sklei litt ut visst! Ja her inne er det kun ett fåtall som vet hva ironi og humor er for noe... Nå har det seg sånn at ironi og humor er best in real life. Ironi må markeres når det gjøres skriftlig på ett forum. Derfor blir det ofte misforståelser osv osv. Det er derfor det er greit å tenke seg om før man kommer med visse uttalelser. Er vanskelig å forstå hva som er ironi når det står skrevet en setning som kan være både humor og blodig alvor, uten noe spesiel markering av f.eks en smiley... Reagerte selv på det som ble sagt litt tilbake her i tråden, men valgte å overse det. Rett og slett fordi jeg ikke helt forsto om det var en morsomhet, eller en uvitenhet...
Deep Dish Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Joda jeg er enig med deg at man bør "merke" setningen evt kaste på ett smiley på slutten for å understreke at man sier noe med ironi for å unngå misforståelser....
Chris_325iM Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 har du en troverdig kontakt her i norge så er det stort sett ikke noe problem! jeg har gode erfaringer med det, men det er mange andre tilfeller og historier hvor det ikke har gått så bra! Hvordan jobb utførte du på bilen? Og husker du hva verkstedet het? Hei! Ser det har vært liv i den tråden her siden jeg la inn en post, har ikke lest noe av det og har ikke tenkt til å gjøre det heller, så ikke skyt meg nå hvis det er ting "jeg burde ha lest før jeg svarer!" jeg vet ikke hva verkstedet heter, jeg var heller ikke med bilen ned dit. men 1 bil var en gammel 2002i som ble totalrestaurert og lakkert opp igjen, et par monteringsfeil av lister, men det var alt, uten om det så var det veldig bra jobb! og lakken var upåklagelig. Samme verkstedet tok frahverandre og lakkerte en E9 3.0 CSL og ble påminnet dette med montering av småting som må være i orden. og ingen feilmontering på denne bilen! Ellers så har det vært oppussing av mercedeser 190E, E200 osv, alle med bra resultater, mercedesene har vært på andre forskjellige verksteder enn BMWene... Det er 2 forskjellige polske kontakter jeg har her i norge. han ene er bilmekaniker og lakkerer og var en kollega av meg i den forrige jobben. den andre er ingenør og entreprenør. Begge er over normalt interessert i BMW akkurat som oss andre her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå