fatboy Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 bilde av ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 kan fikse imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 pris på hele bilen.. er int i motor og gear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 dtm bakpotte? Må jeg modde for å sette på den? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 d er jeg usikker på, men er nok litt modding. kan komme og hente hele bilen for 7000kr. da slipper jeg og demontere noe som helst og slipper arbeid, om jeg skal plukke fra hverandre skal jeg ha 6000kr for motor og gear med komplett ledningsnett og hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 bilder bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 hva skal du ha for bensinpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 ja bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 har du motor ennå??? trenger en sånn motor fort kan få en 288trimmkam + penger i innbytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-kenneth Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 starter å går?? kjørbar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 oj, her har dere sakt endel, har ikke fått beskjedom at noen har svart på tråden, kom med bud, ja har motor fortsatt og er un ute etter rent salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 kom med bilder du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 skal og hente bilen hjem nå, skal slenge ut bilder iløpet av kvelden eller morgendagen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 bilen selges hel for 8000kr, får ikke lakt inn bilder, så om noen har lyst til og gjøre d for meg så kan jeg sende bilder per mms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå