Frode D Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Igår skulle jeg ut å skifte 2 cd-er i cd-veksleren baki bagasjerommet. Og idag når jeg skulle sette på anlegget, går det ikke an å verken høre på radio eller cd når jeg starter bilen. Det skjer ingenting når jeg trykker på knappene på navi , t.o.m. radioen funker ikke. :S Det skal sies at det regnet bittelitt når jeg holdt på der, men jeg tørket av de få dråpene jeg såg... Noen som har forslag til hva det er? Sikring kanskje? Eller kanskje det hjelper å resette elektronikken ved å ta av ene ledningen på batteriet en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 1. ta av batt (+) minimum 10 minutter! 2. sjekk alle sikringer, foran og bak. Jeg holder en knapp på (1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Tok av batteripolen en stund og etter det fungerte det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå