FTE Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Sjekk ut denne! 8,5 og 10x17" RS med gullsenter var utrolig fett på en hvit M-tech2 cab. Mer i denne tråden: http://www.r3vlimited.com/BOARD/showthread.php?t=117511 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Og enda et diggere bilde av samme bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 RÅTTTT!!! vil ha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 E30 M-Tech 2 og 17" BBS RS kan ikke bli feil nei høhøhø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Drømme-E30 Tilbehøret på det andre bildet postet her gjorde seg ikke bort heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Der fikk jeg meg jaggu ny skrivebordsbakgrunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Nydelig, mange som syntes at E30 Cab ikke er pent. Men med M-tech 2, rette felger, farge og senk er de jo helt sinnsyk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Nydelig, mange som syntes at E30 Cab ikke er pent. Men med M-tech 2, rette felger, farge og senk er de jo helt sinnsyk. Trenger ikke å ha M-tech styling for at en cab ska bli fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Der fikk jeg meg jaggu ny skrivebordsbakgrunn! Har hatt den ei stund. Falt for begge objekta på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Syyykt for en e30! Noe av det peneste av e30 cab jeg har sett! Denne falt i smak! Drømme E30 det der. JonasD : Jeg mener at mtech2 er et must på e30, hvis det ikke er m3. Men noen kan faktisk også bli veldig pene i grunn, din er jo veldig clean og pen synes jeg, og du har vel bare en leppe på frontfangeren? og sideskjørt, og original bakfanger? Din e30 har også falt i smak hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 JonasD : Jeg mener at mtech2 er et must på e30, hvis det ikke er m3. Men noen kan faktisk også bli veldig pene i grunn, din er jo veldig clean og pen synes jeg, og du har vel bare en leppe på frontfangeren? og sideskjørt, og original bakfanger? Din e30 har også falt i smak hos meg! Er enig med at E30 er pent med M-Tech, men er maange andre e30'er som er pen og tøff uten Men ja, har forsåvidt "ganske" original styling på min. Mye pennere irl enn på bilder Men takk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Der fikk jeg meg jaggu ny skrivebordsbakgrunn! Har hatt den ei stund. Falt for begge objekta på bildet.. Hehe, rimelig strøken bakende på det høyeste objektet også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 ah, dette var jo virkelig snadder... savner e30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå