Fredheim Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Selger min 320Ci cab. Utført service insp 2 den 23.08.09 Nye Eibach fjærer, nye bremseskiver og nye bremseklosser satt på 23.08.09 Firehjulskontroll gjort og skal til godkjenning hos statens vegvesen 1 okt så Eu godkjenning noen dager etterpå! Lydanlegg: - Bavarian Soundwerks Stage 1 10 Speaker package - Pioneer Avh-P6000DVD (6 dobbel cd skifter, Aux , mp3, fantastisk enhet) - Kraftig Kicker L5 "10" Subwoofer - Planet Audio Forsterker RX5.600 Utvendig: - Orginal bmw windshoot - Nye 19" CSL replika felger med 235 dekk foran og 265 dekk bak - 30/40 Senk av Supersport, blir snart hevet til 25/10 Einbach - Hardtop - M3 list på bagasjelokket - Chrome Enderør (org bmw) - M3 Sideskjørter (org bmw) - M3 Replika front med orginale M-tech tåkelys (med Xenon montert 6000k) - M-Tech bakfanger med mulighet for Ryggesensor (org bmw) - Sports Grill i titanium silver - M3 Replica speil (el og varme) - Led sideblinkers - Facelift bremselys Innvendig: - Schmiedmann gulvmatter (org gummi følger med) - M3 Ringer i Instrument panel - M-tech Alu pedaler Utstyr * Lettmet. felg sommer * Lettmet. felg vinter * Metallic lakk * Sommerhjul * Vinterhjul * Xenonlys * Air Condition * CD-veksler * Cruisekontroll * DVD * Elektrisk sete u. memory * Elektriske speil * El.vinduer * Kjørecomputer * Klimaanlegg * Midtarmlene * Multifunksjonsratt * Oppvarmede seter * Radio/CD * Sentrallås * Servostyring * Skinninteriør * Sportsseter * ABS-bremser * Airbag foran * Alarm * Antiskrens * Antispinn * Diff.sperre * Sideairbager * Startsperre http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19036403 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Meget pen bil!! lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Meget pen bil!! lykke til med salget! Takk skal du ha Er ikke lett å selge cab for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Meget pen bil!! lykke til med salget! Takk skal du ha Er ikke lett å selge cab for tiden! Det kan jeg skrive under på Lykke til hvertfall. Jeg venter nok til våren tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Meget pen bil!! lykke til med salget! Takk skal du ha Er ikke lett å selge cab for tiden! Det kan jeg skrive under på Lykke til hvertfall. Jeg venter nok til våren tror jeg. Hei, så at din cab lå ute også. Kjøpte ikke du den nettopp da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 I fjor, men ble litt vel upraktisk hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg