BMWPower. Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Har en E36 328i med 19 tommere på. Monterte 40/40 på den idag, men det gikk ikke noe greit. Bilen subber bak bare jeg gir litt gass. Er ikke noe veldig god på senking, felgene heter Zito tror jeg. Er det andre som har hatt dette problemet, er flere som sa jeg burde ha 40/40 men den ble jo helt sykt lav på begge sider bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 19 tommere eg gaanske stort på en e36 da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Synes absolutt e36 bør senkes mer foran enn bak for å få hjulbuene til å harmonere med hjula, da framskjermen er my større enn bakskjermen. Mye som kan spille inn her. Hvor breie er felgene? Har du valset hjulbuene noe? spacere? ET på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower. Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Ja det er sant det. Men er andre kamerater som har hatt det uten at de subber. Men er jo kansje mulig det er feil impress på felgene. Har ikke dreve noe særlig med senking, så var bare litt usikker på om flere har hatt dette problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower. Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Alt på bilen er helt originalt, er ikke gjort noen ting med hjulbuer. Jeg kan sjekke felgene imorra, men dekka som står på er 235/35/19. Bilen er jo så lav bak nå at dekket går under hjulbuen, synes egentlig ikke det var så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Det er jo ikke senkingen som er problemet her!! Grunnen til subbingen er utelukkende felgene/dekkenes skyld. Kom med mer info ang bredde på dekk/felg samt innpress på felgene så kanskje noen kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower. Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Ja skal finne ut av det imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 40/30 er et bedre alternativ Men her er det nok innpresset på felgene som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 19 tommere eg gaanske stort på en e36 da... synes 19tom funker perfekt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 40/30 er et bedre alternativ Men her er det nok innpresset på felgene som er problemet. Synes 70/30 er det beste alternativet Men om trådstartet absolutt skal ha 19" blir nok det vanskelig med originale skjermer gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 70/30 og 19" er knall 19 går i orginale skjermer med riktig innpress.. Hadde 19" på gamlebilen med orginale skjermer .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Kjøp 14,5mm fjærgummi bak så blir det litt bedre 10mm OPP da. Og så er det jo bumpstop å få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 70/30 og 19" er knall 19 går i orginale skjermer med riktig innpress.. Hadde 19" på gamlebilen med orginale skjermer .. Du husker ikke hvilken inpress det var på de hjula? Samt bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 et35 mener jeg det var.. 8" foran og 9" bak med 235 gummi rundt hele.. Noen gamle bilder av den http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... hlight=325 Den var senket 35mm foran og bak.. Ville nok senka så buene er like foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 så ikke ille ut nei! Hadde vært enda bedre med lik høyde i hjulbuen forran og bak, som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå