Velox Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Harald huysmann le mans dag med jobben. Litt go cart og da.. En liten film snutt kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Kult! Hvor kjappe er de 325'ene egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 160-170 på strekka i allefall. er jo ribba 215 hk .. eibach understell. Men med gatedekk bridgestone.. Tålte ikke varme. Og antispinn og antiscrens som stod å blinka i ENINGEN! Så det er bra potensiale i dem! Absolutt en lettkjørt og artig bil. var visst mest moment mellom 2700 og 4800rpm.. Noe som var meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 FILM FRA LITT AV TRENINGSHEATET. SER UT SOM DET GÅR TREIGT. ER ZOOMA INN. http://www.youtube.com/watch?v=pRPabYZ9zNA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Får dere ikke rundetider på disse dagene? Antispinn dreper all fremdrift opp fra slakteren på bilen min, men merker lite til den andre steder. Er nok verre på de der uten diffbrems dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Neimenn, halla Espen. Magnus her Må si meg fornøyd med dagen for min del med beste rundetid i firmaet på både gocarten og med bilene 1.14.558 var bestetid med bilene og da var det halv tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Jepp stemmer dette Magnus. Han kjørte eksepsjonelt hele dagen! Ja, merka spesielt opp slaktern. Der hakker det og står i. Nevnte dette til de som arrangerte at det burde vært en option og ta av denne i og med at den ødelegger for visse sjåfører. De mente uansett at det hadde ingenting og si! Man skulle heller ikka ha behov for å mellomgasse (heal-toe technic) ved nedgiring, noe som var umulig fordi all elektronikken nekta turtallsøkning ved hard nedbremsing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Får dere ikke rundetider på disse dagene? Antispinn dreper all fremdrift opp fra slakteren på bilen min, men merker lite til den andre steder. Er nok verre på de der uten diffbrems dog. Sikker på at det ikke er diffbrems på dissa? De slapp rimelig greit på rumpa selv med elektronikk. Ja, rundetidene kan man følge på en skjerm. Snitthastighet og totalttid, samt beste rundetid underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Da vi startet å kjøre var det vått på banen og det var umulig å få feste ut av svingen uten at tractionkontrollen blinka som bare det.. Hadde gledet meg skikkelig til å holde DTC inne i 5 sekunder jeg, siden det var nok ikke mange av gutta som visste at dette går an, men så var hele bryteren fjernet. Hvordan gikk kjøringen for din del Espen? Hvilket nummer på laget ditt kjørte du som? Har tidene, så må se hvordan det gikk med deg Litt synd at de andre på laget ble litt reserverte på banekjøringen, men de kjørte veldig bra på gocarten hvor laget vårt vant. Men det viktigste var at alle hadde det morsomt og det tror jeg alle hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Sikker på at det ikke er diffbrems på dissa? De slapp rimelig greit på rumpa selv med elektronikk. Er ikke orginalt iallefall. De kan jo ha ettermontert noe, men det virker merkelig når de likevel skal kjøres med all elektronikken.. Man skulle heller ikka ha behov for å mellomgasse (heal-toe technic) ved nedgiring, noe som var umulig fordi all elektronikken nekta turtallsøkning ved hard nedbremsing! Dette gjelder kun når DTC er på håper jeg? Ellers hadde jeg klikka... går jo ikke ann å gire ned uten å gi gass. Det er bare helt unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Jeg var på lag syv. Du ser tidene lettest ved å se på de siste tidene på TeamNORD 7.. Mats kjørte nest sist og nede på 1.15.... så er det et førerbytte og jeg ligger på 1.16... og 1.17.. Lurer på om det også har litt med dekkene og gjøre. De hylte bare mer og mer ettehvert som det gikk. Og jeg kjørte også kanskje fort hardt hele tida sånn at elektronikken bremsa bilen betydelig! Dette er første BMW'en jeg kjører om har masse elektronikk styringe på seg! Fy faen for noe dritt. Savna fælt e30'a når jeg kjørte rundt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Nice Espen. Men hørtes ut som dokker fikk så mange restriksjona at det kunne faktisk vært morsomere å kjørt 520'a ut på banen istede. Så no uansett ut som dokker hadde det jævli morsomt. Men ka i all verdens navn og rike mente dem med at heal-toe tekniken ikkje va nokka vits. Det hørtes bare helt latterlig ut. Men skulle uansett vært med på det dær. Så jo drit arti ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Hva koster noe slikt da? Det skal jeg tipse sjefen om til neste firmafest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Ostnes: Ta kontakt med Harald Huysman / Rudskogen og undersøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 mener det er 6k per pers jeg. ser jo jævlig moro ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå